Spørgsmål

Netflix på Humax hakker

• Udforsker
  • 28 kommentarer
Jeg har prøblem med Netflix på Humax. Både 2000 og 4000. Netflix hakker ved panorering eller feks biler der kører. Kone og datter kan ikke se det, men det er uudholdeligt for mig at se på.
Film som ligger udenfor netflix appen spiller 100 procent perfekt. Har prøvet nulstilling...
Nogle ideer?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er grundet at i hvertfald udenlandske (US) film er med 60 Hz, og der her i Europa bruges 50 Hz. Som det er for nuværende kan der ikke skiftes mellem 50/60 Hz.
Netflix app på mit tv har ingen problemer med hakken, amerikanske eller ej, og som sagt, film udenfor netflix på boks har ingen problemer, amerikanske eller ej. Hvor ligger problemet?
Omdømme 7
Badge +6
Chromecast V2 kan køre 60 Hz, der er problemet ikke, Humax kan kun 50 Hz.
Omdømme 7
Badge +4
appletv 4 skifter nu selv
Omdømme 7
Badge +6
Ja, og så afvikles det som det skal.
Så er det fordi boksen ikke kan skifte til 60 hz. Det burde vel kunne klares ved firmwareopdatering? Hvis ikke, er der ingen grund til at inkludere netflixappen.
Omdømme 7
Badge +6
Det ER jo som skrevet fordi at Humax boksene kun kører på den Europæiske standard. Om og hvornår det bliver ændret vides ikke.
Men hvorfor så en Netflix app? Det er jo dybt godnat hvis det ikke kan eller bliver rettet.
Men iøvrigt takker jeg for svarene. Og forstår at det ikke er noget jeg kan fikse.
Omdømme 7
Badge +4
Janlim skrev:

Men iøvrigt takker jeg for svarene. Og forstår at det ikke er noget jeg kan fikse.

Der bliver vidst kigget på det, så vi må håbe
Omdømme 3
Badge +1
Janlim skrev:

Men hvorfor så en Netflix app? Det er jo dybt godnat hvis det ikke kan eller bliver rettet.

Enig. @Kasper? Noget nyt?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P