Spørgsmål

Netflix og YouSee boks virker ikke

Har lige fået en YouSee boks den virker ikke sammen med Netflix efter at have talt med 7-8 forskellige YouSee medarbejder og en fra Netflix må jeg konstaterer at det ikke virker

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvad specifikt er problemet.? Hvad sker der når App'en åbnes.?
Hej Radiomand
Når man starter Netflix via menyen i YouSee kommer Netflix frem, så vælges en film og OK for afspilning, så ser det ud som filmen starter, men så stopper filmen og der komme en tekst der siger at der i øjeblikket er problemer med at afspille filmen, prøv senere eller en and film. At prøve senere eller en anden film giver samme resultat: At der i øjeblikket er problemer med at afspille filmen.
Omdømme 7
Badge +6
Har lige prøvet her og alt er i orden, er der prøvet en genstart af boksen.? Hjælper det.? Hvis ikke, så prøv at genindlæse App'en.
Boksen er genstarted 7-8 gange nærmest en gang per Yousee medarbejder App'en er genindlæst flere gange, der har været logget ud fra Netflix og logget på igen da jeg havde kontakt til Netflix i øvrigt efter henvisning fra YouSee, da de gav op og sagde at det måtte være et Netflix problem, når antenne kablet sidder direkte i et forholdsvis nyt Samsung smart TV er der ingen problemer.
Omdømme 5
Badge +1
Du mener vel netværkskablet og ikke antennekabel - netflix bruger ikke antennekablet til noget
Min YS-4000 har gjort det samme mange gange, og jeg har bare droppet at bruge den til netflix da jeg har netflix på tv og 3 andre boxe
Omdømme 5
Badge +1
Nu har jeg lige testet på min YS-4000 og det er pga min normalt sidder til min reciever som ikke er HDMI 2.0 kompatibel og derfor ikke HDCP 2.2 kompatibel.

Og det kan netflix åbenbart mærke og vil derfor ikke afspille - den tror at det er 4k og det kommer ikke hele vejen op til mit tv

Jeg satte boxen direkte til tvet med et godkendt kabel og så virker netflix fint, også med 4k materiale.

Men da det er det eneste lige nu der er i 4k på boxen, har jeg sat den tilbage på min reciever for at bibeholde den gode lyd, og bruger bare en af de andre dimser jeg har der godt kan spille netflix 4k korrekt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)