Svar

Netflix efter ny opdatering v. 1.60

Omdømme 1
  • Udforsker
  • 34 kommentarer
Netflix er nu gået helt i sort efter den nye opdatering. Når jeg klikker på Netflix appen, så bliver skærmen helt sort og så sker der ikke mere.

Jeg ved godt der bliver nævnt man skal køre boksen forfra til fabriksindstillinger, men det burde Yousee kunne finde en løsning på så denne handling ikke er nødvendig, da det så vil slette alle optagelser.

Jeg havde ellers håbet på Netflix ville virke igen uden pauser og nedskalering af billedkvalitet, ved den nye opdatering.

ØV!
icon

Bedste svar af Radiomanden 5 juli 2017, 16:11

Der er 3 funktioner Genstart, Gendannelse og Fabriksgendannelse, den sidste vil altid slette HDDen.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Kan ikke sige andet end Appen åbner som den skal.
Omdømme 4
Badge
Radiomanden skrev:

Kan ikke sige andet end Appen åbner som den skal.

Jamen, det hjælper jo helt sikkert trådstarter. Så er problemet jo løst.... ;-)
Omdømme 7
Badge +7
Det er derved ikke en generel fejl, da der så ville være skrevet om den tidligere, men en fejl på enkelte enheder, kan måske rettes med en genstart eller gendannelse.
Omdømme 1
Mit håb er Yousee kigger med her, da jeg mener de bør lave en funktion der kan gendanne boksen uden den sletter alt, det burde være teknisk muligt.
Omdømme 7
Badge +7
Der er 3 funktioner Genstart, Gendannelse og Fabriksgendannelse, den sidste vil altid slette HDDen.
Omdømme 1
Super gendannelsesfunktionen, var jeg ikke klar over ikke slettede HDD. Nu lykkedes det faktisk at komme på Netfix, så nu skal det bare testes om den også køre stabilt :-)