Spørgsmål

Netflix

Når jeg skifter til Netflix på boksen vil det ikke starte,,,, skal genstarte min router hver gang for at se Netflix !!!!,,,,,andre med samme problem ??

10 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Kører du på wifi ? Så prøv med ledning
Det er det samme her, er nødsaget til at genstarte boks hver gang jeg vil se Netflix. Kører på netværkskabel og alle kabler er skiftet uden held.
Køre med kabel,,,,er ikke boksen der skal genstarte men min router,,,
Omdømme 5
Badge +1
Så har du jo en ustabil internet router, og ikke din tv box det er galt med.
Virker netflix på andre enheder ? jeg bruger ikke netflix på tv boxene, da jeg har et par langt bedre android box til det.
Omdømme 1
Det er ikke Netflix den er gal med, men Humax YS-4000.
Jeg har fuldstændig styr på mit netværk, og det er kun på denne box at der er udfordringer.
Man skal genstarte humax boxen hver gang...
Omdømme 1
Badge +1
Hej

Som EveTossen også skriver, så lyder det umiddelbart til, at det kan være modemmet eller boksens forbindelse hertil, der er årsag til problemerne.

Hvis det ikke allerede er prøvet, kan det muligvis sætte Tv-boksens strømbesparelsestilstand til "Normal", slukke boksen på afbryderen på Tv-boksens bagside og herefter nulstille dit modem til fabriksindstillinger. Lad endelig din Tv-boks være slukket, mens modemmet står og arbejder.

I, der oplever problemer med Netflix på en trådløse forbindelse, kan med fordel optimere jeres netværk inde på Mit YouSee og sætte Tv-boksens strømbesparelsestilstand til "Normal". :)

Anna,
YouSee Forum Team
Omdømme 1
Anna skrev:

Hej

Som EveTossen også skriver, så lyder det umiddelbart til, at det kan være modemmet eller boksens forbindelse hertil, der er årsag til problemerne.

Hvis det ikke allerede er prøvet, kan det muligvis sætte Tv-boksens strømbesparelsestilstand til "Normal", slukke boksen på afbryderen på Tv-boksens bagside og herefter nulstille dit modem til fabriksindstillinger. Lad endelig din Tv-boks være slukket, mens modemmet står og arbejder.

I, der oplever problemer med Netflix på en trådløse forbindelse, kan med fordel optimere jeres netværk inde på Mit YouSee og sætte Tv-boksens strømbesparelsestilstand til "Normal". :)

Anna,
YouSee Forum Team

Det er applikationen den er gal med, og ikke altid slutbrugerens netværksudstyr.
Omdømme 1
EveTossen skrev:

Så har du jo en ustabil internet router, og ikke din tv box det er galt med.
Virker netflix på andre enheder ? jeg bruger ikke netflix på tv boxene, da jeg har et par langt bedre android box til det.

Hvilket man så kan konkludere, at YouSee's box er noget skrammel...
Omdømme 5
Badge +7
Hej igen

Vi har undersøgt sagen nærmere.

Vi har konstateret, at fejlen ligger i vores ende og at sætte strømbesparelse i Normal skulle netop løse det.

Der arbejdes på en rettelse til denne fejl, som vi beklager mange gange.
Jeg oplever det samme, selvom strømsparer står til normal. Lader man den stå på Netflix timer den ud og skriver at den ingen internetforbindelse har, men jeg kan fint afspille klip fra Youtube via boksen, så der må jo være internetforbindelse. Jeg kører kablet forbindelse til routeren.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)