Spørgsmål

Neflix fungere ikke gennem yousee tvboks

er der andre end mig der har problemer med netflix på deres tv boks

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der kan der ikke svares konkret på, da der ikke er skrevet hvilken boks der haves, det er jo en ret så vigtig oplysning.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ingen problemer.
Hvori består problemet med Netflix på boksen?
Omdømme 5
Badge +7
Hej emilogtina

Du har hele 2 superbrugere der er klar til at hjælpe, så hvis du stadig oplever problemer, så må du endelig vende tilbage og ellers vil vi gerne høre løsningen;)
Omdømme 7
Badge +3
Anvendes Netflix også andre steder end på TV-boksen, f.eks. på en computer eller en iPad eller andet? Hvis det er tilfældet har Netflix måske ikke registreret at Netflix disse steder ikke er i aktiv brug, hvilket så betyder, at brug af Netflix på TV-boksen afvises fordi det så ser ud som om Netflix bruges flere steder på én gang end abonnementet giver adgang til. Det kan ske hvis Netflix afsluttes ukorrekt. Flere oplysninger kan findes på Netflix-websiden på computer.
Hej. Har samme problem efter sidste update. på ysr-2000. Jeg havde den på kanal nummer 20. Men hvis jeg går ind i menu og kanaler. Er den stadig på sin plads i rækkefølgen. men man kan ikke netflix...
Omdømme 7
Badge +6
Er der prøvet en genstart/gendannelse af boksen.?
Genstart ja. Og gendannelse, Kommer ikke til at ske. :) Så heller undvære netflix på boksen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)