Nedbrud TV signal


  • sc
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Nu må i fandeme tage jer sammen og informere om fejlen og fortælle folk hvad der er sket
i stedet for at lukke al fejlinformation ned !!!!!!!!!!!! helt til grin og amatøragtigt, men at sætte
priserne op kan i godt finde ud af, alt kan bryde sammen, men at lukke ned for al information
angående fejlen, det er da bare for nemt, og viser nogle ikke er deres opgave voksen!!!!:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
-Sidste nye er, at Yousee håber, fejlen er rettet kl 02.00 i nat
Jeg er også harm og vred over den lange ventetid på information fra Yousee på driftsforstyrrelse af tv signalet i hele landet på en så vigtig aften som nytårsaften, hvor tusindvis af mennesker glæder sig til årets bedste underholdning og dronningens nytårstale som startskuddet på en festlig aften. Vi har stadigvæk ikke fået præciseret, hvad der er sket, når en teknisk fejl kan lamme hele landets tv dækning. Det burde være umuligt i året 2016 og 2017. Dog virker el nettet, telefonerne og mobilerne og her er der rig lejlighed til at beklage og forklare, hvad der foregår. Dette her er virkelig tommelen nedad. Til forslag et nyt navn : YOU SEE NOTING. !!!
Omdømme 7
Badge +7
Yousee var nu hurtigt ude på Facebook og telefon 70 70 40 40 (tryk driftsinformation).

Men det er korrekt, at Yousee har et forklarings problem efter i aften. Der er tilsyneladende mindst en SOF (Single Point of Failures) på deres TV distribution.
Omdømme 7
Badge +4
Sidste nye er, at Yousee håber, fejlen er rettet kl 02.00 i nat
I burde skamme jer. En hel nytårs aften uden tv. drift information på adresser ingen problemer my ass. satme for ringe.
Tag og skift navn til you not see
Jeg vil tro TDC/Yousee har et virus problem siden der ikke ærligt og klart meldes ud omkring årsagen.
Vi lever i et sårbart samfund og det er vigtigt der tages forholdsregler for at indfrastrukturen fungerer.
TDC er ejet af et spind af udenlandske kapitalfonde - Det handler om penge og der informeres formodentlig ikke seriøst og respektfuldt før selskabet er direkte truet.
At vi som kunder ikke informeres omkring årsag og status for et alvorligt nedbrud som dette er UACCEPTABELT
( Tankevækkende at TDC engang var et selskab vi som "andelshaver" alle ejede )

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)