Spørgsmål

Nedbrud på nettet i nytåret 2016/17


Jeg vil IKKE klage, men som pensioneret "cirkushest der lugter savsmuld", vil jeg blot oplyse om, hvordan jeg oplevede nedbruddet i håb om at, oplysningerne kan være med til fremtidig fejlretning.

Mit signal fungerede fint, indtil jeg kl. ca. 01.30 den 2/1/2017 bootede min router, fordi jeg ville se noget optaget TV, men efter boot, så døde forbindelsen totalt.

Jeg har selv erfaring med at servicere et temmeligt stort område, og har trukket stikket flere gange i vores centrale maskinstue i SKAT, så ALT blev lagt dødt i ca. de 20 min. det tog før de 2 hoved routere kom op igen.

Heldigvis var vores lokale routere ved tjenestestederne sat op til at reconnecte efter nedbrud, så de enkelte lokaliteter skulle blot vente og "sidde på hænderne".

Ud af mine 42 år i staten, havde jeg med IT at gøre i ca. de 15 år, så jeg har erfaring med at sammenstykke puslespillet "nedbrud" og "langsomt", så derfor dette, blot ment som en håndsrækning. :cool:

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)