Spørgsmål

NDR-ZDF

Kan ikke indlæse ndr-zdf efter de pludselig forsvandt.

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
De har plads 92 og 93, frekvens 570 Mhz. Samme frekvens som RTL og DK4. Hvilken enhed skal de søges ind på.?
Omdømme 7
Badge +2
Hos mig ligger de på pladser i 60'erne på Humax boksen, men jeg kan til gengæld stadig se 10 tyske kanaler, men har ud over fuld pakken kun købt adgang til Sat 1.
Omdømme 7
Badge +6
Der kan kun oplyses om den placering You See har givet dem når de læses ind, ikke hvor man selv har lagt dem.
Omdømme 7
Badge +2
Ja undskyld, jeg har vist flyttet nogle kanaler, så de Tyske kanaler ligge sammen nu.
Omdømme 7
Badge +2
Hej igen, håber det er OK, jeg skriver i denne tråd igen...

Er der andre end mig der har fået/kan se nogle Tyske kanaler? , som MDR, Vox, RTL 2, Arte bla?

Kan man tilkøbe de kanaler et sted? , ikke fordi jeg har noget i mod det, med det er mystisk, da jeg kun har tilkøbt Sat 1 af de tyske kanaler...
Omdømme 7
Badge +6
Disse Tyske kanaler kan tilkøbes.

Omdømme 7
Badge +2
Ja, jeg prøvede lige at se dem der kan tilkøbes, men ud over dem kan jeg se mdr og RTL 2 også.

Men eneste forskel er at ved mdr og RTL 2 er der ingen TV Guide info, som der er ved de andre.
Omdømme 7
Badge +6
Jeg kan ikke se at de kanaler er med. Kan heller ikke lige se dem i bland selv.
Omdømme 7
Badge +2
Kan være fordi jeg har til købt Sat 1 de andre er tilføjet kanal listen på en eller anden måde, men jeg ser nu sjældent noget på de Tyske kanaler, selv om jeg har lært at forstå Tysk, da vi havde TV fra Astra satelliten, da jeg engang boede på landet og i en by hvor jeg måtte opsætte en parabol, hvad jeg ikke må her...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)