Spørgsmål

Møgsag fra Valby.

Hej. Jeg er ny her på siden så jeg håber at jeg er kommet ind det rette sted.
Jeg har bøvlet med dårligt signal styrke i huset, siden oktober 2016, og udskiftet optil flere YouSee bokse men uden held. Problemet ligger så i signalet fra loftet og ned til etagen hvor vi bor.
Der her været 3 TDC folk + andre kloge folk ude at kikke på problemet, alle er de blevet enige om at signalet ikke var kraftigt nok, altså under 50. De kom for at optimere systemet men opnåede det modsatte.
Nu er signalet til tider lige kraftigt nok til at trække et fjernsyn uden at pixelere, og det bliver nok ikke bedre. :0(
Dårligt tv signal i næstenet et helt år uden undskyldning og kompensation er tilsyneladende YouSees nye stil, eller hvad??

Mvh Dysser.

10 Kommentarer

Omdømme 5
Hej Hardy Sørensen

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se at du mangler svar her og det får vi lige givet dig.

Det er naturligvis ikke optimalt at signalet er for svagt og jeg er ked af, at det havde den modsatte effekt end den ønskede at få en tekniker ud :(

Nu kender jeg ikke til den konkrete sag, men jeg vil bestemt anbefale at tage kontakt support igen i forhold til evt. videre forløb og anmodning om kompensation.

Kompensation tilbydes i henhold til YouSee's generelle abonnementsvilkår.
Kære Kasper.
Det har jeg prøvet, uden held.
Hvis jeg kontakter kontakt Suport igen, sender de bare en ny teknikker og historien gentager sig. Det har jeg jo gjort 3 gange nu, og kompensation spørgsmålet her de ikke en gang formået at svarer på?
Mvh Hardy ☹️
Hej Hardy

Jeg har fuld forståelse for din frustration, men vi er nødt til at få en tekniker ud, så fejlen kan blive rettet.

Der kan først blive kigget på kompensation efter fejlen er rettet :)

Özcan, YouSee Forum Team
Kære Ozcan.
Hvor for har jeg så ikke fået nogen kompensation når der nu har været tre TDC teknikker ude og kikke / måle på anlægget ?
Jeg kan forstå at jeg skal have et signal styrke på 60 ned fra taget til 3 sal, men har nogle gange under 50 ud af tv stiklet?? De ved hvad problemet er men gør ikke noget ved det. Hvorfor?.
Mvh Hardy
Omdømme 6
Hvordan forholder det sig hos de øvrige beboere i ejendommen/opgangen, haves de samme problemer der.?
Ved det ikke.
Jeg tror at jeg er den sidst tilbage der bruger YouSee.
Så det er måske derfor at man ikke har så travlt med at klaret problemet?
Ved det ikke.
Jeg tror at jeg er den sidst tilbage i opgangen der bruger YouSee.
Så det er måske derfor at man ikke har så travlt med at klaret problemet?
Omdømme 5
Hej Hardy

Vi vil meget gerne hjælpe med at få løst problemet så hurtigt som muligt.

Når fejlen er rettet og årsagen til fejlen er fundet, så vil vi gerne give en samlet kompensation, hvis fejlen skyldes forhold i YouSee's net eller installationer.

Når sagen er afsluttet skal du have fat i vores support i forhold til anmodning om kompensation.
Hej Kasper.
Jeg har haft en ude fra gigaspeed og måle på nettet igen, og denne gang var der fint signal, også nede var min tv boks. Kvaliteten var også ok nu. Så hvad der har været galt og hvorfor det nu se fint ud igen er et godt spørgsmål?
Jeg kan sende dig nogle drifts nr,
Så kan du måske fonde sagen i TDC group. 11 august drift 155173 fejl på YouSee box.

Drift fejl på ny box.
Drift 155173.

30 oktober 2016
Drift fejl 164985
Afbrydelse af tv bredbånd.

Onsdag 2 november
Drift 164985 fortsat afbrydelse
Tv bred bånd
Teknikker arbejder stadigt

3 og 4 november 2016 fejl i ref nr.1950684

14 dec 2016 midlertidigafbrydelsr
Drift 170125

Torsdag d 19 januar 2017
Ref nr 1983804 fejl rettet igen

Tirsdag d 21 feb 2017
Drift 172423 afbrydelse igen

Søndag d 7 maj drift 186797
Afbrydelse igen af tv signal,

Torsdag 17 august drift 201737 afbrydelse Fejl igen på tv bredbånd.

Fredag 18 august. Drift 201737
Fejl på tv bredbånd

Og sidst i søndags på TV3+ flere udfald på F1 løb.
Omdømme 4
Hej Hardy

Jeg kan ikke sige ret meget andet, end det andre har gjort i tråden her. Hvis du hiver fat i support, kan der bliver set nærmere på det.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P