Spørgsmål

Modem kan ikke komme på nettet / TV YouSee boks

Tænder min nye router / modem og den kan ikke komme på nettet ... eller hvad det hedder.
Jeg har YouSee boks.
Hvordan skal man så se TV ??

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvilket Modem.? Er det sat op/aktiveret.? Der kan e.v.t. tages kontakt til teknisk service, de kan guide dig hvis der er et problem med opsætning.
Tak for svar.
Det er den hvide router YouSee foreslog at jeg købte sammen med YouSee boksen, da den er nødvendig herfor.
Jeg tænkte bare videre ...
Hvis min router ikke kan koble på nettet.
Kan jeg så på nogen (andre) måder se TV ?
Ja, den er sat op og er aktiveret og den har duet i et par måneder
Omdømme 7
Badge +7
Et 3890.? Det kan prøves at slukke Modemmet og så tænde igen efter 30 sekunder, hjælper det ikke, så lav en reset af det og sæt det op igen, fejler det også, så skal du kontakte teknisk service, og lad dem prøve at sætte det op.
Tak 😊 Det vil jeg gøre.
Kan man så ikke se TV ?
Udenom YouSee boksen eller noget ... ?
Omdømme 7
Badge +7
Det kommer jo an på dit TV om det er muligt. Hvis der er fra før 09 så kan du Ikke.
Omdømme 4
Badge
YouSee boksen behøver ikke være på nettet for at fungere som en simpel kabel-TV boks.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis den har været slukket er det ikke muligt, hvis ikke, så kan den kun Live TV uden andre funktioner.
Omdømme 4
Badge
Radiomanden skrev:

Hvis den har været slukket er det ikke muligt, hvis ikke, så kan den kun Live TV uden andre funktioner.

Ja, det er jo også det jeg skrev: "..fungere som en simpel kabel-TV boks".
Altså, kan den godt virke uden internetforbindelse..
Omdømme 7
Badge +7
Der vil ikke være EPG, og derved ikke optagelse eller afspilning af optagelser, så en meget simpel funktion.
Radiomanden : Fjernsynet er vist efter 2009, men det undersøger jeg lige.
Deschain : Jeg forstod på YouSee at det var en nødvendighed men jeg er som I kan se heller ikke så go til den slags ...
Radiomanden : Jeg ved ikke hvad Live TV er men tænker det er færre kanaler end normalt 😊
Omdømme 4
Badge
Radiomanden skrev:

Der vil ikke være EPG, og derved ikke optagelse eller afspilning af optagelser, så en meget simpel funktion.

Ja, forstår du ikke hvad jeg skriver, siden du bliver ved?
Omdømme 7
Badge +7
Hvorfor som jeg skrev tages der ikke kontakt til teknisk service og få det ordnet, medmindre de siger det skal fejlmeldes til en teknikker.?
Omdømme 4
Badge
gazeller skrev:

Radiomanden : Fjernsynet er vist efter 2009, men det undersøger jeg lige.
Deschain : Jeg forstod på YouSee at det var en nødvendighed men jeg er som I kan se heller ikke så go til den slags ...
Radiomanden : Jeg ved ikke hvad Live TV er men tænker det er færre kanaler end normalt 😊

Radiomanden komplicerer det.. Du kan godt se alle dine kanaler med boksen uden internet, men den kan selvfølgelig ikke andet end vise dine kanaler.
Vi er i kø på telefonen til YouSee nu.
Tusind Tak for Jeres hjælp
Deschain : Så forstår jeg det Tak 😊👍
Så behøver vi ikke at gå i panik 🤗

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$