Spørgsmål

Mistet antennesignal efter opdatering til 1.20

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har, som så mange andre, en udfordring med, at min boks ikke fungerer optimalt efter opdatering til 1.20.

Mit problem er dog, måske, ikke relateret til mistet wifi, men i stedet til, at jeg mister antennesignalet under boksens opstart.

Når jeg tænder boksen, så melder den, at den skal genfinde wifi, hvilket er fint nok for det findes fint efter lidt tid, men efter et kort øjeblik melder boksen så også, at den har mistet antennesignalet og det kommer ikke igen, selv ikke efter at wifi signalet er tilbage og jeg kan tilgå tv-guide mv. så er skærmen helt sort.

Efter en genstart af boksen virker alt fint indtil næste gang jeg slukker for boksen, hvorefter vi skal igennem hele proceduren igen.

Er der andre der har samme problem og/eller en løsningn på dette?

Mvh.
Mads

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det problem har der mig bekendt ikke været hørt om før.
Omdømme 4
Badge +6
Det er heller ikke et issue, vi har hørt om herfra.

Fortsætter det vil jeg foreslå dig at prøve at ændre indstillingen for strømbesparelse. De to muligheder, normal og høj, er egentligt det samme, så prøv med den anden, hvis den står på eksempelvis høj.

Hjælper det ikke, så kan det være værd at prøve med en nulstilling af boksen. Det vil dog slette eventuelle optagelser på boksen.

Håber det hjælper på det.
Omdømme 4
Badge +6
Hej igen

Har du fået det løst?

Hvis ja, må du meget gerne dele det med os her. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)