MIN 6'eren er lige pludselig forsvundet!!!!??

MIN 6'eren er lige pludselig forsvundet!

Har set den hver gang der er bold de sidste mange år og lige pludselig er den væk!? Væk fra min kanalliste tilmed! HAr opdateret 2 gange og alle mine bland selv kanaler kommer men ikke 6'eren!?!?!

Kan se den online via tv.yousee!?

Seriøst hvad banan sker der!?

Har prøvet med både 999 og 111 når man automatisk opdaterer.

der er fandme altid noget galt 

Ring til mig hurtigst muligt på 20935487!!!!!!

28 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er Net ID 111 der skal bruges med bland selv, så den er god nok, hvilken start frekvens bruger du,  den gamle 143000, eller den nye 450000.?

Der er jo lavet en omlægning mange steder, og det foregår stadig rundt i landet indtil midt Marts.

Jeg bruger den gamle frekvens og er igang med at prøve at ændre den

MEN HVORFOR I ALVERDEN ER DET KUN 6'eren som er røget og ikke andre!?!?!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er ikke givet at der findes kanaler med den nye frekvens, det gjorde jeg f.eks ikke, men prøv den, ellers gå til den gamle.

Der er flere der har haft problemer med nogle kanaler efter omlægning.

Så bare 6'eren for 5 timer siden og nu er den væk og ser den kun pga fodbold og er nødt til at se det online nu på macbooken hvor det altid hakker lidt og er træls.. Det her sker desværre ret ofte og har også altid problemer med internet/wifi fra yousee og kan ikke vælge andre da Yousee har hele lejlighedskomplekset..

mærkeligt at det lige præcis er 6'eren!!

Hvad bruger du af kabler/forstæker? Er det hele moderne og HF-tæt (Yousee-godkendt)? På Fyn har bland selv-6'eren skiftet frekvens. Så måske indstråling...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
6'eren er en tv-kanal i Mellempakken. Du har muligvis haft adgang til den med en Grundpakke.

Efter at du er gået over til Bland Selv har du den kun, hvis den er valgt som Bland Selv-kanal. Brug netværks-id 00111 ved kanalsøgning, når du har Bland Selv-pakke. Så vil 6'eren få kanalplads 14.

En eventuel favoritliste skal revideres efter en ny kanalsøgning.

Indstråling?

Men det er sket på så få timer så det er jo sket netop indenfor de sidste 5-8 timer?

Jeg må bare håbe at en yousee supporter kontakter mig telefonisk.. det hele sutter mand.

Og der har ikke været kanal-omlægning i dit område i dag?

Jeg kan se, at flere skriver om problemer med 6'eren på deres facebookside.

Der var kanalomlægning for en måneds tid siden og der skulle jeg opdatere kanallisten og det gjorde jeg og alt virkede som før, men nu lige pludselig i dag forsvandt 6'eren, men alle mine andre 9 kanaler jeg har valgt i blands-selv er der.. OG som jeg har skrevet før ser jeg den lige nu via yousees hjemmeside..

Jeg er bare så træt af Yousee og alle problemerne der medfører.

6'eren lå son nummer 14 tidligere i dag og har den gjort siden jeg flyttede hertil i okt. 2012. 

OG LIGE PLUDSELIG ER DEN BARE VÆK!!

NETVÆRKS ID er 111 . frekvensen er nu 450000

Alt er som det skal være pånær at 6'eren lige pludselig er pist væk! ingen kanaler på nr 14!!

Omdømme 3

Badge +3
 Den kunne måske ligge andet sted.

MalteBn skrev:
Der var kanalomlægning for en måneds tid siden

Ifølge driftsinfo var der kanalomlægning hos dig i går d. 24. Så det er knap en måned siden :-)

Omdømme 3

Badge +3
 Omlægningen startede først i denne måned, det var vist den 15, det Analoge sluk var den 9. så omlægning begyndte efter den dato.

Mente også den 9. Jeg er bare frustreret. 

Hvis alle mine bland selv kanaler var væk ville det give mening men lige pludselig er 6'eren væk og har søgt alle kanalerne igennem helt op til det bliver radiokanaler der omkring nr 100... fuldstændig vanvittigt.. og der er bare problemer hver dag..

Omdømme 3

Badge +3
 Da det er den krypterede udgave af kanalen, så vil den have en placering over 100. Det er der over alle krypterede kanaler er placeret. Alle frie er under 100.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Radiomanden skrev:
 Da det er den krypterede udgave af kanalen, så vil den have en placering over 100. Det er der over alle krypterede kanaler er placeret. Alle frie er under 100.

Forkert. Når man har en Bland Selv-pakke og derfor bruger netværks-id (00)111, vil en stor del, måske samtlige, Bland Selv-valgte kanaler få kanalpladser under 100. (Kun selvvalgte kanaler som ikke findes i faste tv-pakker, vil få kanalpladser over 100).

GENTAGER MIG SELV!

JEg har gennemgået alle kanalerne lige indtil der ikke er mere. og den er der ikke. ALLE DE ANDRE BLAND SELV KRYPTEREDE KANALER LIGGER HVOR DE ALTID HAR LIGGET. 

ALLE DE 9 ANDRE KANALER LIGGER PRÆCIS HVOR DE BURDE LIGGE. 

JEg har gennemgået alle mine kanaler til langt over 100 hvor det på et tidspunkt bliver til radiokanaler.. Det giver ingen mening overhovedet.

Da jeg opdagede at den var væk her kl 19.57 for at være præcis ændrede jeg netværksideet til 111 igen da den af en eller anden grund var 999, skiftede frekvensen fra 430000 til 450000 og alle de andre ting. Før jeg gjorde dette lå mine kanaler ret højt hivlket var underligt da de altid lå normalt der under 50 og nedad. MEN nogle dage efter den 9. hvor det med analog signalet skete, jeg så alligevel kun digitale kanaler, men efter den 9. skete der noget bøvl og der opdaterede jeg også lå mine kanaler lige pludselig mega langt oppe der over 100 men tidligere i dag der kl 19.57 var 6'eren lgie pludselig væk og der lå den som nummer 147 eller noget lignende. så skiftede jeg til 111 og 450000 også lå kanalerne der hvor de altid har ligget siden ejg flyttede hertil i 2012. der hvor 6'eren normalt ligger som nr 14 og alle de andre kanaler lå normalt igen, men der var ingen kanal 14 mere men alle de andre ligger der som normalt, men lige præcis kun 6'eren er væk og jeg har brug for en tekniker og en tv ekspert/yousee ekspert hurtigst muligt. 

Synes hvertfald at med alle de problemer jeg har haft i disse uger med problemer med alle yousees andre profukter at jeg snart skal have nogle mdr gratis fordi jeg nægter at betale for deres banan nu.

Omdømme 3

Badge +3
Har du prøvet med ID 100, der får du også alle kanaler, jeg har extra kanaler hvor det egentlig også er 111 der skal bruges, men det virker som det skal med 100.
Hej

Jeg har samme problem bortset fra at jeg også mangler zulu. Vi har blandselv med kortlæser i to fjernsyn. I det ene fjernsyn kan vi se alle kanaler men på det andet mangler vi kanal 6 og zulu. Vi har prøvet at bytte kort og kortlæser uden held. Under kanalsøgning bruger vi id: 111. Det er på et Philips tv at vi ikke kan finde de to kanaler. Hvilket tv er dit?

Bland selv-Zulu og 6'eren er anbragt på samme frekvens. Dvs det styrker mistanken om indstråling.

https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/mangler-du-en-eller-flere-tv_kanaler

guiden på det link du henviste til beskriver ellers at de to ikke ligger på samme frekvens. Alle de andre kanaler som beskrives kan jeg godt finde. Kanalerne forsvandt da yousee lavede deres kanalomlægning. 

Guiden bruger de ikke-krypterede kanaler som eksempel. De krypterede (bland selv) ligger andre steder. Her ligger Zulu og 6'eren på samme frekvens.

Hos mig flyttede disse to kanaler frekvens efter omlægning. Hvis der er indstråling på den nye frekvens - men ikke på den gamle, så kan det forklare det.

Har du BBC Brit eller Dantoto? De ligger på samme frekvens.

Hej! 

Det er præcis samme problem som mig! Min Zulu er også væk lgiesom dig! Men det var 6'eren der igår var mest nødvendig pga fodbold..

Efter lang snak med en flink fyr hos Yousee fik vi arrangeret at der kommer en tekniker ud til mig på mandag mellem 08 og 12. Så håber at vedkommende kan fikse det!

Mit tv er et LG - købt i 2011.

Har ikke de to kanaler i mit abonnemt men de burde fremgå i listen af kanaler. Kanalpladserne hvor de 4 kanaler burde ligge findes ikke og hvis jeg sætter tv'et på disse kanaler fremkommer der en boks med meddelsen: "Kanal ikke installeret". Så tænker at det er meget muligt at det har noget at gøre med at der er indstråling på denne frekvens. Er der noget man kan gøre ved det eller skal vi bare få en teknikker ud?

Omdømme 3

Badge +3
Indstråling skyldes utætheder i signalvejen, enten er kablet dårligt, stikkene er af dårlig kvalitet, eventuelle fordelere er af dårlig kvalitet, eller en kombination deraf.

Der er en masse der kan forstyrre, det kan være LTE, eller radiotransmission fra Busser, redningstjeneste og andet som tilfældig vis bruger samme eller nærliggende frekvenser.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)