Svar

Mangler priser på TV pakker og bredbånd.

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 10 kommentarer
Er det Yousee´s nye taktik ikke at oplyse og vise deres TV pakker og bredbånds hastigheder med priser som de tidligere viste på hjemmesiden.

Nu skal man kontakte dem eller få dem til at ringe tilbage.

Synes virkelig det er en dårlig service.
Tænker at det nu er en forhandlings spørgsmål mellem bruger og yousee for at få det man ønsker.

Samtidig er det en god måde at forhindre brugerne i at sammenligne priser for det de ønsker hos yousee.

Få det nu på jeres hjemmeside en gang for alle, så vi kan se hvad I tilbyder, og ikke skal bruge tid på at tale med jer før vi selv ønsker det.
På den måde kan I bruge tiden på en bedre service.
MVH
Bruno
icon

Bedste svar af dittekold 19 februar 2017, 17:30

Det er simpelthen noget vrøvl, for mig er det vigtigt at vide hvad det koster for at få evt. grundpakken og hvad det koster for de valgfrie kanaler.
hilsen zz

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvad de enkelte tjenester koster TV, Bredbånd, kommer an på hvilke rabatter der er via de enkelte foreninger man får levering fra, og om det er DSL eller Kabel TV, så skal der indtastes adresse, så kan der ses hvad der kan leveres på adressen, og hvad prisen er.
Er leveringen f.eks via en Antenneforening, så er det dem man skal henvende sig til angående levering.
Omdømme 2
Jeg har kabel og er privat ikke forening, har tasten min adr, ind og får besked på det ikke kan oplyses men at Yousee kan ringe mig på.

Jeg vil foretrække selv at kigge det igennem i ro og mag, samt kunne se netop min pris.

Mvh. Bruno
Omdømme 7
Badge +6
Grunden til at det ikke direkte kan ses på siden, er netop at der er diverse produkter, og der ikke ens priser på dem, da der som skrevet er diverse rabatordninger på forskellig vis.
Så du må kontakte You See når der ikke kan oplyses noget på hjemmesiden.
niss skrev:

Er det Yousee´s nye taktik ikke at oplyse og vise deres TV pakker og bredbånds hastigheder med priser som de tidligere viste på hjemmesiden.

Nu skal man kontakte dem eller få dem til at ringe tilbage.

Synes virkelig det er en dårlig service.
Tænker at det nu er en forhandlings spørgsmål mellem bruger og yousee for at få det man ønsker.

Samtidig er det en god måde at forhindre brugerne i at sammenligne priser for det de ønsker hos yousee.

Få det nu på jeres hjemmeside en gang for alle, så vi kan se hvad I tilbyder, og ikke skal bruge tid på at tale med jer før vi selv ønsker det.
På den måde kan I bruge tiden på en bedre service.
MVH
Bruno

Radiomanden skrev:

Grunden til at det ikke direkte kan ses på siden, er netop at der er diverse produkter, og der ikke ens priser på dem, da der som skrevet er diverse rabatordninger på forskellig vis.
Så du må kontakte You See når der ikke kan oplyses noget på hjemmesiden.

Ja det er helt ude i hampen, at jeg ikke kan gå ind og se hvad de 3 tv pakker i har samt de valgfrie kanaler koster. DET BØR SELVFØLGELIG STÅ PÅ JERES HJEMMESIDE. SÅ JA FÅ DET NU PÅ.
HILSEN
zz
Omdømme 2
Tror faktisk det er fordi man skal ringe til dem så de regner med at sælge mere, og er man god til at forhandle med dem opnår man en eller anden form for rabat.
niss skrev:

Tror faktisk det er fordi man skal ringe til dem så de regner med at sælge mere, og er man god til at forhandle med dem opnår man en eller anden form for rabat.

Du har nok ret, men så må jeg jo se om der er andre der vil give mig priser så det måske er der jeg skal hen som bruger.
zz
Omdømme 7
Badge +6
Før You See overtog DSL fra TDC, kunne man se priser, men nu hvor det er så forskelligt hvad der kan leveres og hvor, så er det ikke praktisk muligt at liste priserne, derfor er det lavet som det er at man skal indtaste in adresse for at få hvad der kan leveres på adressen.
Hvad angår priser så er de som tidligere skrevet !Igeledes varierende, alt efter hvilke rabatter der kan fås.
Som enkelt aftager er priserne som udgangspunkt højere end for medlemmer af en forening.
Radiomanden skrev:

Før You See overtog DSL fra TDC, kunne man se priser, men nu hvor det er så forskelligt hvad der kan leveres og hvor, så er det ikke praktisk muligt at liste priserne, derfor er det lavet som det er at man skal indtaste in adresse for at få hvad der kan leveres på adressen.
Hvad angår priser så er de som tidligere skrevet !Igeledes varierende, alt efter hvilke rabatter der kan fås.
Som enkelt aftager er priserne som udgangspunkt højere end for medlemmer af en forening.

Det er simpelthen noget vrøvl, for mig er det vigtigt at vide hvad det koster for at få evt. grundpakken og hvad det koster for de valgfrie kanaler.
hilsen zz
Omdømme 7
Badge +6
Priser på Extra kanaler ligger mellem 10- 40 Kr pr kanal alt efter hvilken det er. En bland selv Mellempakke f.eks koster det samme som den faste Mellempakke uanset hvilke kanaler der vælges. Bland selv fuldpakke det samme som den faste Fuldpakke.
Grundpakke (fast), skal altid haves.
Her i Antenneforeningen koster G+M Kr.379/måned. Det varierer som skrevet alt efter hvilke aftaler der kan forhandles frem til.
Kanaler i Grundpakke: https://kundeservice.yousee.dk/tv/kanaloversigter/grundpakken
Voldsomt irriterende at man ikke kan se hvad TV pakkerne koster. Men det har altid været strategien at lave det så indviklet som muligt. Måske for at man skal give op på halvvejen?

Når man er logget ind, ved systemet 100% hvad tingene koster for netop den kunde.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)