Spørgsmål

Mangler info knap på Humax boks

På min “gamle” Samsung boks, kunne man i TV guiden se den fulde beskrivelse af et program, ved at trykke på info knappen.

Hvordan opnår man det samme på den nye Humax boks?

Jeg er klar over at det i bunden siden, efter 2 tryk på TV guide knappen, vises tekst for det valgte program. Jeg vil dog gerne have adgang til den fulde beskrivelse af programmet uden at skifte kanal først.

14 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Der er også info knap på cisco boxen til dsl.
Men de mente nok ikke at nogen brugte den, så de lod være med at lave den på humaxen :S

Jeg har savnet den siden den kom i april sidste år. Jeg påpegede det nogle dage efter jeg fik boxen.

Det er meget irriterende at man skal skifte kanal for at se udvidet info på et program der er igang.

Og meget tyder på at den nye humax vil bruge samme remote, så der får vi heller ikke den info knap.
Øv...

Dog er det så vidt jeg kan se kun den “grønne” af de 4 farvede knapper der bruges i TV guiden. Så måske vil en af de andre være en kandidat for udvidet info/fuld beskrivelse af valgte program.
Omdømme 7
Badge +4
Tryk "TV guide" + "OK"

Vupti
Omdømme 5
Badge +1
Problemet ligger i at man skal skifte kanal for at se udvidet info om et program der er igang
Omdømme 7
Badge +4
Det behøver jeg da ikke på min humax

Hvis jeg står på kanalen, trykker jeg "TV-Guide" + "OK"
Omdømme 5
Badge +1
Ja på den kanal du står på, men man skal skifte kanal for at se udvidet info på en anden kanal, hvilket er skide irriterende.

Men ligesom det med optage knap er forsvundet, bliver nok nedprioriteret af yousee da man jo kan bruge en workaround og få det til at virke alligevel.

Den her fejl blev meldt allerede i april måned 2016 og er stadig ikke rettet :S
Omdømme 7
Badge +4
1. boksen er slukket
2. tænder boksen
3. den står på TV2
4. trykker på TV guide knappen på fjernbetjeningen
5. trykker på OK knappen på fjernbetjeningen
6. jeg har den store programoversigt som fylder det meste af skærmen
Omdømme 5
Badge +1
Jeg tror du er stået for tidligt op :D
Du læser ikke at det drejer sig om EN ANDEN kanal end den man står på og det er udvidet info vi savner !!!
Omdømme 7
Badge +4
Ja, hvis det er et TV program, her og nu, et der kører, så kan man ikke, så skifter den til den pågældende kanal
Bingo :)
Omdømme 5
Badge +7
Hej LarssonDK

Lige et input herfra.

Hvis der trykkes 3 gange på tv-guiden knappen, så får du den store tv-guide frem (udsendelserne sår forskudt i dette view), hvor det er muligt at trykke sig ind på forskellige udsendelser på tværs af kanaler og læse om dem, uden at den skifter kanal.
Omdømme 7
Badge +4
Du har sørme ret
Kasper skrev:

Hvis der trykkes 3 gange på tv-guiden knappen,..., hvor det er muligt at trykke sig ind på forskellige udsendelser på tværs af kanaler og læse om dem, uden at den skifter kanal.

Tak Kasper, dog syntes jeg stadig dette er en generel mangel.

Ideen med at benytte en af de ubenyttede “farver” som info genvej i hele TV guiden giver mening for mig. Hvorfor kun tilbyde udviddet info i én ud af tre TV guider?
Omdømme 7
Badge +4
En løsning kunne være
et tryk giver stor beskrivelse
endnu et eller langt 1. tryk, går man til TV kanalen

Men det er begrænset hvor tit jeg har behov for det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(