Mangler du minibillede oppe i venstre hjørne i Samsung EPG programoversigten

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 766 kommentarer
Minibillede og lyd af den kanal, du stod på, da du hentede EPG oversigten fra

Slet TV kanaler på 143 mhz

event SD

event HD

C more serie SD

C more hits SD

C more first SD

Dette gælder alle Samsung TV og HDD optagere

61 Kommentarer

Jeg slettede alle de kanaler, jeg alligevel ikke kunne se. Det hjalp i alle tilfælde. Det sjove er, at det kunne Samsung DK ikke hjælpe med :-) 

Virker også hos mig
Hos mig hedder det EventHD uden mellemrum. Jeg fik billedet igen; men slettede også mange andre kanaler bl.a. disse fra et andet forum: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=24100&hilit=EPG

Ved faktisk ikke, hvilke kanaler, osm gjorde udslaget?

Her i dag er billedet i EPG forsvundet. Det har kørt fint i et par år efter jeg i sin tid slettede de omtalte kanaler. Jeg har intet ændret og undrer mig derfor hvorfor det nu igen er forsvundet.

I dag er TV2 sport gået i luften, men den har vel bare erstattet TV2 Film frekvensen eller hvad?

Hvis der har været kanalomlægning eller TVet af anden grund har fået nye kanaler (jeg har oplevet, at der kan komme nogle..) hjælper det at fjerne dem, man ikke har adgang til. Hvis det f. x. drejer sig om 20 kanaler, og TVet står og tygger på hver af dem i 30 sekunder, inden det giver op - ja, så er der gået 10 minutter.
Måske kan så mange uvirksomme kanaler slet ikke håndteres.
Jeg har talt med Samsung, og de aner ikke noget, og skyder skylen på YouSee, men det tror jeg ikke på!
Bedste råd er at gå ind i programlisten og se, om der er kommet nye kanaler med spærring til. Hvis der er, så slet dem.
Hvis der har været kanalomlægning eller TVet af anden grund har fået nye kanaler (jeg har oplevet, at der kan komme nogle..) hjælper det at fjerne dem, man ikke har adgang til. Hvis det f. x. drejer sig om 20 kanaler, og TVet står og tygger på hver af dem i 30 sekunder, inden det giver op - ja, så er der gået 10 minutter.
Jeg har talt med Samsung, og de aner ikke noget, og skyder skylen på YouSee, men det tror jeg ikke på!
Bedste råd er at gå ind i programlisten og se, om der er kommet nye kanaler med spærring til. Hvis der er, så slet dem.

ThomasCSR skrev:

Fantastisk, ThomasCSR - Jeg har lige slettet ALLE de kanaler vi  ikke ser, og vupti - Nu er det lige meget hvilken kanal jeg klikke på, så kommer minibilledet  lynhurtig frem, når jeg klikker på Guiden.  I de to år jeg har haft mit tv, har jeg aldrig set de miniature-billeder.  Godt at Mich oprettede tråden, så jeg fik tippet med at slette ubrugelig kanaler.  Tak!!!

Efter geninstallation af alle kanaler og derefter sletning af de ovennævnte kanaler virkede det stadig ikke.

Jeg rodede lidt mere med det og fandt endnu en TV2 Sport HD kanalfrekvens som var kodet (eller billedet var i hvert fald meget pixeleret). Denne slettede jeg og så var der billede igen i EPG'en.

Så min konklusion ud fra dette er altså at den ene af de 2 TV2 Sport HD kanaler skal slettes.

Efter at TV2 sport er blevet indlæst, så vises EPG ikke. Når jeg fjerner den kanal så virker det.

Yousee?? Lad mig høre jeres kommentar.

Inden har jeg slettet alle de andre kanaler der hidtil har givet det samme problem.

VastDK skrev:Så min konklusion ud fra dette er altså at den ene af de 2 TV2 Sport HD kanaler skal slettes.

Du har glemt at skrive hvilken kanalpladsnummer der skal slettes. 

SLA skrev:
Efter at TV2 sport er blevet indlæst, så vises EPG ikke. Når jeg fjerner den kanal så virker det.

Yousee?? Lad mig høre jeres kommentar.

Inden har jeg slettet alle de andre kanaler der hidtil har givet det samme problem.

Kan det evt. være fordi du oplever samme problem som jeg gjorde? Altså at der er 2 TV2 Sport HD kanaler? Den ene skal slettes. Det virkede for mig. Den TV2 Sport jeg IKKE slettede lå på kanalplads 64 efter genindlæsning af alle kanaler.

majah skrev:

VastDK skrev:Så min konklusion ud fra dette er altså at den ene af de 2 TV2 Sport HD kanaler skal slettes.

Du har glemt at skrive hvilken kanalpladsnummer der skal slettes. 

Jeg beholdte den på kanalplads 64. Kan ikke huske hvilken kanalplads den anden havde. Beklager.

Mit virker ved TV2 Sport kanal 49.
Hvis man køre "Bland Selv" netværk 111, så har man kun TV2 Sport en gang og hvis man fjerner den, så virker EPG, men så kan man ikke se TV2 Sport.

Hvis man skifter til netværk 100, så har man TV2 Sport 2 gange og hvis man fjerner kanal 149, så virker EPG og man kan se TV2 Sport på kanal 49.

Hvad jeg så går glip af ved at bruge netværk 100 i stedet for 111, kan jeg ikke lige gennemskue. Men jeg bliver på netværk 100, og er åbenbart nødt til at opsige mit Bland Selv.

Tak for hjælpen.

Yousee??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg mangler også det lille EPG live billede, når jeg tilføjer kanal 149 tv2 sport. Hmm... jeg havde ingen problemer med at have de 10 "julegave" kanaler i december, hvor EPG live billedet virkede helt fint. Nu har jeg fjernet TV2 sport kanal 149, som vi har på prøve i Januar. Så virker alt igen.

Er det et Samsung el. Yousee problem? Vidst nok noget med, at info til det lille Live EPG billede sendes omkring omtalte kanaler. Men mystisk og irriterende, at kanal 149 spære EPG billedet :(

TV2 Sport er nok kun en prøve kort tid -ligesom sidste gang:-)

moef skrev:
Jeg mangler også det lille EPG live billede, når jeg tilføjer kanal 149 tv2 sport. Hmm... jeg havde ingen problemer med at have de 10 "julegave" kanaler i december, hvor EPG live billedet virkede helt fint. Nu har jeg fjernet TV2 sport kanal 149, som vi har på prøve i Januar. Så virker alt igen.

Er det et Samsung el. Yousee problem? Vidst nok noget med, at info til det lille Live EPG billede sendes omkring omtalte kanaler. Men mystisk og irriterende, at kanal 149 spære EPG billedet :(

Så vidt jeg ved er det et problem som de 2 parter hver især kan løse, men ingen af dem vil tage ansvar og indrømme at fejlen ligger hos dem. Istedet beskylder de hinanden for at have et problem med præcis EPG billedet.

Sørgeligt, da man for det første betaler pænt mange penge for et tv fra Samsung og for det andet kan man jo heller ikke sige at YouSee er en billig fornøjelse efterhånden.

Samme problem her. YouSee kom gerne med et svar!

MBCA skrev:
Samme problem her. YouSee kom gerne med et svar!

Hej MBCA

Du skal ikke regne med at Yousee svarer dig. Det har du også læst i Velkomsten her på yousee's kundeforum.  Hvis ikke de kan ryste op med er bedre svar, eller vi kunder skriver noget sludder, så er der vel heller ikke grund til at de skriver, vel?  

Har du læst den sidste kundes indlæg?  Har du læst hele tråden, som også indeholder et par gode tip, til at måske få det til at virke? :D

Det kan godt være Yousee ikke svarer, men kunne de i det mindste ikke offentliggøre kanalers digitale frekvenser, så man til ethvert tidspunkt kan se hvad der ligger på 143Mhz - også fordi der jo flyttes rundt og senest er TV2 Sport HD kommet ind i 143 Mhz? Findes det mon? Jeg kan ikke finde det på yousee.dk? Der findes

http://yousee.dk/tv/tv-pakker_og_kanaler/channelfrequencies.aspx

Men jeg kan ikke se 143 Mhz.

Næ, Yousee viser kun frekvenser for de analoge kanaler. Hvis du ønsker de digitale frekvenser, så må du selv i gang med at søge og skrive ned - eller finde en uofficiel hjemmeside med dem. Der findes et par stykker. :-)
Det er simpelthen for ringe af Yousee at de ligger kanaler på 143mhz, men det er da heldigvis kanaler jeg er ligeglad med.

Jeg ved ikke om TV2 Sport ligger på 143, jeg slettede den inden jeg fik checket.

Kanalpads 303 C Emo og kanalplads 107 Charli ligger begge på 143mhz, efter jeg har slettet dem virker mit "minibillede" igen.

Efter kanalomlægning mangler jeg igen minibillede.

Nogen der har listen af kanaler på 143 Mhz?

Har du set det jeg skrev lige ovenover?

Ja tak...det gjorde jeg egentlig, men var usikker på om det var fra før omlægningen...sorry. Det jeg ledte efter var også en komplet liste fra efter omlægningen. Men i forhold til dem jeg slettede sidst tror jeg det må være Charlie-kanalen der er kommet til. Så det er nok den jeg skal have slettet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)