Spørgsmål

Manglende TV oversigt på Apple TV 4K

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har 2 Apple TV 4K, hvor jeg har installeret Yousee TV & Film app'en. Det mystiske er, at jeg kun kan få en TV oversigt på 1 Apple TV 4K ad gangen!! Er der nogen som kender til det?

Selvom jeg logger ud og ind eller afinstallere og installere app'en på begge Apple TV 4K, kan jeg kun få TV oversigten på den ene eller den anden. Der er program navn og logo på begge i TV oversigten, men selve programoversigten mangler på den ene.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej no7vo

Velkommen på YouSee Forum! :)

Der kom ikke rigtig gang i denne tråd, så jeg prøver at byde ind.

Får du fejl/besked/billede på det AppleTV som ikke viser programoversigt?
Nej, ingen fejl. Siden ser ud som den skal, bare ud billeder og tekst i programoversigten. Der er heller ikke bokse der skiller afsnit og tidsintervaller. Der er en grøn flade opdelt i kolonner for nr. og programlogo i venstre side.
Omdømme 7
Badge +7
Hej igen

Tak for uddybningen. Er det muligt at lægge et billede op af fejlen? Så bringer jeg det videre.

Omdømme 7
Badge +7
Okay, vores udviklere på boksen kendte ikke til denne fejl og det skal være muligt.

Er de begge forbundet på samme måde eller hvordan er det sat op?
Begge Apple TV 4K er sat ens op på hvert sit TV via HDMI. De er begge logget på samme icloud konto. Desuden har de begge kablet internetforbindelse. Er der specifikke indstillinger du søger svar på? :D
Omdømme 7
Badge +6
Melder bare ind at det også ser ud til at der er EPG bøvl.
På eks.min Vu+ Uno 4K boks, her kan jeg til Viasat Film Premiere kun få EPG data frem til på Søndag.
På samtlige andre kanaler opdateres EPG fint dag for dag så man har en uges EPG frem.

Så der er et eller andet som ser ud til at den igen er lidt gal med den leverandør af EPG data som YouSee benytter sig af, med at deres EPG igen har problemer med at understøtte diverse platforme.
Omdømme 7
Badge +7
no7vo skrev:

Begge Apple TV 4K er sat ens op på hvert sit TV via HDMI. De er begge logget på samme icloud konto. Desuden har de begge kablet internetforbindelse. Er der specifikke indstillinger du søger svar på? :D

Hej no7vo

Jeg vil gerne lige følge op her... :)

Oplever du stadig problemer med tv-guiden i vores SmartTV app?

Der var ikke noget specifikt jeg/vi søgte svar på, men da vi ikke oplever problemet her, kunne det være interessant om opsætningen var den samme til det enkelte AppleTV.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)