Spørgsmål

Manglende tv nytårsaften

Kan godt være, i slog stort op på diverse medier med en oplevelse i stedet for manglende tv... Men hvor blev mailen af.... Betaler mere end godt er, for jeres lorteprodukt.... Det mindste er vel en mail og en undskyldning.... Eller... Fremover er I ikke mit produkt, hvad angår tv og internet.... Forventer svar og oplevelse... Det har jeg jo betalt for

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Pågældende Mail kan læses her: https://kundeservice.yousee.dk/nyheder/nyhedsarkiv/undskyld-fra-yousee
Omdømme 7
Badge +4
Jeg venter også stadig på mailen
Jeg har modtaget den.

Det er vel ikke helt umuligt at forestille sig, at i og med så mange mails skal sendes ud at de sendes i bølger - man er vel ikke så dum at man ligger mail servere ned. Så måske lidt tålmodighed.. Og check spamfiltre etc. Synes ikke helt der er grund til at sparke til nogle der allerede kravler såret rundt...
Omdømme 7
Badge +4
Den_kræsne skrev:

Jeg har modtaget den.

Det er vel ikke helt umuligt at forestille sig, at i og med så mange mails skal sendes ud at de sendes i bølger - man er vel ikke så dum at man ligger mail servere ned. Så måske lidt tålmodighed.. Og check spamfiltre etc. Synes ikke helt der er grund til at sparke til nogle der allerede kravler såret rundt...

Åhhhh Hold op, det tager ikke 24 timer, så taler vi altså ikke Danmarks største underholdningsunivers, men en lille bitte hjemmeside, og nej det ligger ikke i spam
Omdømme 2
Badge +1
Har heller ikke modtaget mailen - ikke smart i min optik at nogle kunder får en personlig undskyldning mens andre kunder intet hører.
Omdømme 7
Badge +4
henningoc skrev:

Har heller ikke modtaget mailen - ikke smart i min optik at nogle kunder får en personlig undskyldning mens andre kunder intet hører.

Naturligvis skal alle have det, og ikke i næste weekend
mich skrev:

Åhhhh Hold op, det tager ikke 24 timer, så taler vi altså ikke Danmarks største underholdningsunivers, men en lille bitte hjemmeside, og nej det ligger ikke i spam

Nå, jamen så... Ingen af jer aner hvorfor mailen ikke er kommet frem til lige netop jer, men antager pr. definition at det er afsenders skyld, trods der er et hav af muligheder der netop kan ramme flere på en gang. Der er en slet skjult anklage om at mailen slet ikke er sendt. Så kan jeg sgu ikke tage jer seriøst. Det er jo ikke engang nødvendigvis Yousee/tdc der ejer/administrerer alle mailservere, blacklists, whatever på vejen ud til lige netop jer.

Men hva', lynch-stemning hører jo til de danske værdier, dem der vi jo skal værne om, så go ahead...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)