Manglende tv kanaler Silkeborg

Hej. Driften har mildest talt været elendig de sidste par dage. Lige nu har jeg kun TV3 sport 1. Resten af kanalerne er væk. Mit bredbånd virker fint og jeg har prøvet at genindlæse kanalerne. Har ikke tv boks

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Har naboer samme problem.?
Det ved jeg ikke. Men jeg har aldrig prøvet at 1 kanal står skarpt og bredbånd der sprøjter afsted med 146/68 på det trådløse samtidig med at to teenagere er online.

Der er noget grave arbejde på vejen, men i aftes manglede jeg cirka 10 kanaler. I eftermiddag var de der allesammen. Og nu kun en enkelt.

Min ene nabo har ikke yousee og venter på svar fra den anden
Omdømme 7
Badge +6
Det kan så skyldes at der arbejdes på noget, er det You See der gør det.? Ring til dem i morgen.
Har fejlmeldt det på mail. Ligner ikke yousee arbejde. Men hvis det er, burde de måske opdatere dere driftstatus for at spilde tid på henvendelser fra tosser som mig
Har fejlmeldt det på mail. Ligner ikke yousee arbejde. Men hvis det er, burde de måske opdatere dere driftstatus for at spilde tid på henvendelser fra tosser som mig
Omdømme 7
Badge +6
Der kan gå lang tid inden der sker noget når det er på Mail.
Jeg bor i Silkeborg og har abonnement med 10 valgfri kanaler. Standard kanalerne i den lille pakke kan jeg godt se, men mine 10 valgfri kanaler viser sort skærm med teksten "Du har ikke adgang til kanalen". Jeg har dog ingen problemet på Yousee app eller nettet. Jeg har søgt kanaler frem igen, men det ændrer ikke noget. Nogen gode råd?
Omdømme 7
Badge +6
Prøv at tage kortmodulet ud, og tag kortet ud afgør chippen sæt det hele på plads igen, virker det så ikke, skal kortet nok opdateres.
Ved du hvordan kortet opdateres ? Der kommer noget med kodet signal.
Omdømme 7
Badge +6
Kontakt teknisk service, forklar dem problemet, så kan de sende en opdatering.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)