Svar

Manglende lyd på TV2

Hej.

Efter kanalomlægningen får jeg ikke lyd på TV2 når jeg kører lyden gennem min forstærker via. optisk udgang fra fjernsynet. Jeg har et TV mere hvor jeg har ekstra højttalere på, her har jeg heller ikke lyd, men det gælder kun TV2. På YouSee boksen har jeg ikke problemer, ej heller på begge TV hvis jeg bruger tV'enes egne højttalere. Dette er sket her en af dagene, men har virket efter kanalomlægningen. Hvad er der ændret ?

icon

Bedste svar af Runr6000 14 december 2014, 21:34

Har lige haft samme problem og løsningen var på mit Sony Bravia TV, at ændre "Dynamikområde" fra Komprimeret til Standard under Indstillinger -> "Digital Opsætning" -> "Lyd Opsætning".

Se original

3 Kommentarer

Har lige haft samme problem og løsningen var på mit Sony Bravia TV, at ændre "Dynamikområde" fra Komprimeret til Standard under Indstillinger -> "Digital Opsætning" -> "Lyd Opsætning".

Super.

Det var lige det der skulle til.

Mange tak for hjælpen.

Kim

Hej, hvor er jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste der bøvler med lyden efter kanalomlægningen. Fedt at der er nogen der kender en løsning til sony tv, er der nogen der ved hvad jeg gør når jeg oplever samme problematik bare på et philips tv?

pft.

Anders Vedel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)