Spørgsmål

Manglende HD kanaler

TV2 News og Eurosport 1, bliver udsendt i SD (i Greve).
Noget alment eller lokalt?

15 Kommentarer

Det ser ud til at bland selv-kanalerne kun er i sd. Dem i normalpakkerne er i hd.
Logan skrev:

Det ser ud til at bland selv-kanalerne kun er i sd. Dem i normalpakkerne er i hd.

Har bland selv, men det er kun de to nævnte, der ikke vises i HD hos os.
Man finder hurtigt ud af, der er kæmpe forskel på SD og HD på sportskanalerne..
Jeg har også kun testet de to. Eurosport bland selv er slet ikke kodet p.t., så den er nem at teste. News er kodet, men den kodede stream ligger på sd-niveau i antal Mbit/s.
Jeg har HD pakken. Ingen af de kanaler kan jeg ser mere. Kunne se dem i går. Mangler også kanal5 og bbc Brit. På den kanal liste jeg har lavet på mit tv, der er der hulle hvor de kanaler mangler.
Omdømme 2
Jeg har fuldpakken og mangler (delvis)MTV, Eurosport 1, og Tv2 News i HD, efter nedbrudet.
(Delvis) fordi kanalerne er i SD på Humax boksen, og i HD hvis jeg kører udenom Humaxboksen.
Det er KUN de nævnte kanaler der fejler på boksen, alle andre kanaler der skal være i HD, er det.
Fejlen er først kommet efter nedbrudet.
Viasat film premiere som vises på trailer kanalen er også i SD på min boks, men i HD når jeg kører udenom.
Er der andre med dette problem?
Vh. Michael Hansen, Køge.
Omdømme 7
Badge +6
Der udsendes kun en udgave af de kanaler og det er HD. Viasat Film er også kun i en udgave.
Kanalerne ligger der i to udgaver. I en kodet og en ukodet udgave. De kodede udgaver er lige nu i sd.

At boksen viser det i sd må betyde, at den som udgangspunkt tager det kodede signal, selv om man har adgang til det ukodede.
Omdømme 2
Hvad er status på Eurosport 1 HD og TV2 News i HD?
Omdømme 7
Badge +6
Jeg havde indtil for kort tid siden bl.a News i den krypterede udgave, og den var i HD, har andre kanaler nu som bland selv, og de er også i HD.
Degraderingen til sd er også sket inden for de sidste fem dage, og det drejer sig indtil videre kun om tre kanaler.
Omdømme 5
Badge +3
Her har ESP 1 også været i en ringe SD udgave de sidste par dage. News lige så. News gør ik' så meget, da den ikke er særlig interressant.
Til gæld er det sgutte særlig rart, at se Live sport i en gnidret SD udgave
Lavede en programsøgning på ny, og nu er Eurosport 1 tilbage i HD
Omdømme 2
Kan man lave kanal søgning på en helt ny youSee boks? Da både TV2 News og Eurosport 1 er i SD og ikke HD :(
Omdømme 7
Badge +6
Der kan ikke foretages en søgning på Humax boksen, den er styret af You See med hensyn til de rettigheder der haves til de enkelte kanaler, du kan foretrage en genstart, og se om den opdaterer kanalerne.
Omdømme 2
Det prøver jeg lige :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)