Spørgsmål

Manglende HBBTV på DR og RTL

Omdømme 2
Badge +1
Hej. Jeg har internet på mit TV, og HBBTV har virket på DR og RTL, men de sidste dage er det forsvundet via YouSee kabel. Er der andre der har problemer, eller skal jeg fejlsøge lokalt. Jeg har naturligvis internet på tv'et osv.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg er tilsyneladende ikke en af de skarpeste knive i skuffen, da jeg ikke kan forstå, at det skulle have noget med YouSee kabel at gøre. Dit TV kører jo ikke med kabel TV, når det er direkte på nettet.
Omdømme 2
Badge +1
joern skrev:

Jeg er tilsyneladende ikke en af de skarpeste knive i skuffen, da jeg ikke kan forstå, at det skulle have noget med YouSee kabel at gøre. Dit TV kører jo ikke med kabel TV, når det er direkte på nettet.

Det har alt med YouSee at gøre, da de jo skal trigge HBBTV på de aktive kanaler. Især fordi problemet er opstået samtidigt med de lancerede deres Apple TV app. Derfor jeg spørger bredt om der er andre der har problemet.
Omdømme 7
Badge +7
OK, så er jeg med. Mit TV i soveværelset plejer at kunne det. Prøver lige lidt senere og skal nok melde tilbage. På det meste brugte TV her i lejligheden, kan jeg ikke, men da tilgår jeg DR TV direkte fra nettet og kan så se deres arkiv og se udsendelser, der ikke længere kan ses via YouSee.
Omdømme 7
Badge +7
Her virker det på både på DR og RTL.
Omdømme 2
Badge +1
Tak for feedback, så fejlsøger jeg lokalt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)