Mangel på information.


Efter Yousee's nedbrud d. 31.12.2016 er jeg inde på siden under kundeservice for at se driftinformationer for min adresse (d. 1.1.2017 - kl. 10.31).

Her skrives: Vi har ikke registreret fejl!

Nedbrud kan forekomme, det accepterer jeg,- men at man har flere informationsplatforme man så vælger IKKE at benytte, det er ...#"#¤%@ ikke i orden.

Fingeren ud og som minimum brug jeres egne systemer. Jeg har heller ikke fået SMS selvom jeg er tilmeldt den "service".

Uden at kommenterer jeres tekniske løsninger undre manglen på redundans, i særdeleshed med de enorme abonnementspriser Yousee opkræver.

Det kan I gøre bedre!

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Nu har information fra Yousee desværre altid været problematisk

Se bare alle dem der nu opdager, de har mistet Dansk Filmskat og børneunderholdning
Chrislod: troede du viklig at Yousee ille sige til dig hele sandhed allerede i går? Dream on!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)