Svar

Kan man slippe for at betale leje af boksen...

...hvis nu man vælger at købe sin egen Samsung? For det overvejer jeg, for at få en som kan meget mere og ikke mindst en meget større harddisk.

icon

Bedste svar af joern 16 juni 2015, 10:46

Vilhelm skrev:

joern skrev:Hvorfor skiver du YouSee Play?Mig bekendt vil  trådstarteren ikke via TV kunne hente YouSee Play.

Hej Jørn.

Trådstarter har ikke været videre præcis om sine ønsker, så lad ham nu komme på bane.

Jeg har blot villet gøre ham klart at uden YouSee Boks kan han kun tilgå YouSee Play-indhold via computer eller håndholdte enheder (bortset fra visse smart-tv). Og at adgangsrettigheder til YouSee Play-indhold (eller del deraf)  ikke nødvendigvis kræver on demand-abonnement til 40 kr./md. Det afhænger af hans kundeforhold, som ikke er oplyst.

Hej Vilhelm.

På mit smart-TV kan jeg kun se YouBio - ingen arkiv m.m. Der er ikke kort i TV'et.

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

yousille skrev:
...hvis nu man vælger at købe sin egen Samsung? For det overvejer jeg, for at få en som kan meget mere og ikke mindst en meget større harddisk.

Ingen er bundet til at leje en YouSee Boks. Men jeg ved ikke hvilken boks du har i tankerne som "kan meget mere" og har en meget større harddisk.

Jeg har planer om at købe Samsung BD-H8900. 

Har dog svært ved at forestille mig, at Yousee lader mig slippe for at betale leje for den efterhånden gamle skrammelboks mod at aflevere den tilbage..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

yousille skrev:
Jeg har planer om at købe Samsung BD-H8900. 

Har dog svært ved at forestille mig, at Yousee lader mig slippe for at betale leje for den efterhånden gamle skrammelboks mod at aflevere den tilbage..

Den kan da opsiges som alt andet. Hvorfor er det så svært at forstå?

Så så...har ikke svært ved at forstå. Så vidt jeg ved, kan man ikke nøjes med at opsige boksen, for leje af boksen er med i yousee plus abonnement til 99kr.pr. måned. Og tror ikke de vil give afslag i den månedlige pris for yousee plus.

Ser gerne at en medarbejder fra Yousee svarer mig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

yousille skrev:
Så så...har ikke svært ved at forstå. Så vidt jeg ved, kan man ikke nøjes med at opsige boksen, for leje af boksen er med i yousee plus abonnement til 99kr.pr. måned. Og tror ikke de vil give afslag i den månedlige pris for yousee plus.

Der er ingen binding på YouSee Plus. Abonnementet kan opsiges fra dag til dag. Ring til Kundeservice. Boksen skal returneres. De sender vel en adresse-label.

Men du snakker om YouSee Plus-abonnement. Du forestiller dig vel at bevare dit YouSee Kort med dets nuværende rettigheder og muligheder? Hvis det er Live-tv, StartForfra, TV Arkiv og Filmleje, du tænker på, så kan du fremover kun få det ved at streame til computer eller håndholdt enhed (YouSee Play).

Det afhænger af dine abonnementer hos YouSee, om du kan have YouSee Play uden et YouSee Kort med et on demand-abonnement til 40 kr./md. Men tal med kundeservice om dine muligheder.

Omdømme 3

Badge +3

yousille skrev:

Du bør være klar over, at det ikke er sikkert, at en medarbejder fra YouSee svarer. Det er et bruger til bruger forum.

Jeg har selv YouSee Plus uden at betale leje af boks, da boksene er købt. Uden boks, skal du i alle tilfælde ha' mulighed for, at kortet fra YouSee kan sættes i TV eller en anskaffet boks. Er ikke helt sikker på, hvad fra YouSee Plus, du kan bruge uden Samsung boksen.  Kortet med on demand koster små 40 kr./md. (112,50/kvt.).

Omdømme 3

Badge
Samsung BD-H8900 har slot til kortlæser (CA-modul) og YouSee Kort. Men den er ikke beregnet til YouSee Play-indhold.

Du skal ikke nødvendigvis have et on demand-abonnement til 40 kr./md. for at have adgang til YouSee Play. Det afhænger af dine abonnementer. Tal med YouSee Kundeservice.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:
Samsung BD-H8900 har slot til kortlæser (CA-modul) og YouSee Kort. Men den er ikke beregnet til YouSee Play-indhold.

Du skal ikke nødvendigvis have et on demand-abonnement til 40 kr./md. for at have adgang til YouSee Play. Det afhænger af dine abonnementer. Tal med YouSee Kundeservice.

Hvorfor skiver du YouSee Play?Mig bekendt vil  trådstarteren ikke via TV kunne hente YouSee Play.

Omdømme 3

Badge

joern skrev:Hvorfor skiver du YouSee Play?Mig bekendt vil  trådstarteren ikke via TV kunne hente YouSee Play.

Hej Jørn.

Trådstarter har ikke været videre præcis om sine ønsker, så lad ham nu komme på bane.

Jeg har blot villet gøre ham klart at uden YouSee Boks kan han kun tilgå YouSee Play-indhold via computer eller håndholdte enheder (bortset fra visse smart-tv). Og at adgangsrettigheder til YouSee Play-indhold (eller del deraf)  ikke nødvendigvis kræver on demand-abonnement til 40 kr./md. Det afhænger af hans kundeforhold, som ikke er oplyst.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:

Hej Jørn.

Hej Vilhelm.

På mit smart-TV kan jeg kun se YouBio - ingen arkiv m.m. Der er ikke kort i TV'et.

Tak for diverse svar....henvender mig til kundeservice snarest.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)