Spørgsmål

Kan man køre med to nye YS TV-bokse på samme abonnement?

Vi har to TV på YS kabel-TV.
Det ene (1) via den nye TV-boks og det andet (2) med én tuner.
Det irriteret mig, at man ikke kan se et andet program på (2), mens det optager.
En bekendt anbefalede at sætte endnu en ekstra YS TV-boks på antennesignalet.
YS meddeler desværre, at det ikke kan lade sig gøre ...
Er der nogle af jer, der har erfaringer med to parallelle tunere eller andet forslag til løsning uden jeg skal ud og investere mange tusind kroner i separat optager med flere tunere eller nyt TV med flere tunere ... pft.!

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Som det er nu, så er det ikke muligt med mere end en af de nye bokse, der vil senere blive mulighed for Multiroom. Indtil da, hvis der ønskes endnu en optage mulighed, så må man selv ud og anskaffe udstyret. Som f.eks en simpel extern enhed hvortil man kan tilslutte en USB enhed.
Boksen kan optage tre ting på samme tid. Det er du obs på?
Tak for svar.
Radiomanden: Jeg ved desværre alt for lidt om TV-teknologi, så "f.eks en simpel extern enhed hvortil man kan tilslutte en USB enhed" siger mig ikke rigtigt noget.
Orker du at sætte lidt flere ord på, hvad du anbefaler mig at købe?
Logan, ja, jeg er med på, at jeg på TV-(1) med den nye TV-boks kan optage flere udsendelser parallelt OG afspille, men jeg ville gerne kunne optage OG afspille (simultant) på "mit" TV i mit arbejdsværelse ... ;-) ...
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis der ønskes at kunne optage en udsendelse OG samtidig se en anden optagelse, så er det nødvendigt med en enhed der kan det, og det man ikke gøres med en boks og en HDD, prøv at se på DBA, Gul og Gratis om der skulle være en Samsung 3126 til salg eller en Samsung 8500 eller 8900. de sidst nævnte skulle kunne fås for få penge hvis de er nogle år gamle.
#Radiomanden: Tak for konkret tip. Jeg ser mig omkring!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)