Svar

kan man få YouSee musik når man kun er tv kunde (f.eks. som tillægskøb til YouSee Tv & Film) ?

• PA
  • Deltager
  • 0 kommentarer
icon

Bedste svar af Emil 27 august 2015, 12:06

Hvis du køber YouSee Plus vil jeg tro du får adgang. Men tjek lige med YouSee.

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du køber YouSee Plus vil jeg tro du får adgang. Men tjek lige med YouSee.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har YouSee Plus og har masser af musik.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Kabel-tv-kunder hos YouSee kan du få adgang til YouSee Play Musik ved at have YouSee Plus, hvorved sædvanligvis forstås leje af YouSee Boks med medfølgende YouSee Kort. Prisen herfor er 99 kr./md.

Men man behøver ikke at have eller leje en YouSee Boks. Man kan nøjes med et on demand-abonnement på sit YouSee Kort. Det koster 40 kr./md. og giver adgang tii hele indholdet i YouSee Play-universet, herunder Start Forfra, TV Arkiv, Film og Serier (hvoraf nogle er gratis) og altså Musik.

(YouSee bredbåndskunder og YouSee Mobilkunder har sædvanligvis også adgang til YouSee Play Musik).

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Vilhelm skrev:
(YouSee bredbåndskunder og YouSee Mobilkunder har sædvanligvis også adgang til YouSee Play Musik).

Kun gamle bredbånds kunder.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Emil skrev:

Vilhelm skrev:

Kun gamle bredbånds kunder.

Ok, jeg orkede bare ikke at skrive om det, men her er reglerne for bredbåndskunder:

Bredbåndsabonnementer oprettet før 6.okt. 2014 med hastighed over 4 Mbit i download-hastighed inkluderer Live-tv og YouSee Play Musik. Disse kunder kan skifte til YouSee Play Tv & Film, men mister i så fald musikken. Bredbåndsabonnementer oprettet eller ændret efter 5. okt. 2014 er med YouSee Play Tv & Film, men uden musik.

Fra aug 2015 er det i øvrigt nu sådan at alle tv-kunder, blot de har Grundpakken, overalt i Danmark har adgang til deres kanalers live-tv-udsendelser på computer  og håndholdte enheder med iOS og Android styresysten.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle

Jeg byder også lige ind med lidt! :D 

Denne side beskriver, hvem der har adgang til YouSee Musik:

http://kundeservice.yousee.dk/underholdning/funktioner-og-brug/hvem-har-adgang-til-yousee-musik

- YouSee Musik følger ikke med YouSee Plus pr. 25/8.

/Kasper 

Det bliver bedre og bedre at være yousee-kunde...
Omdømme 3

Badge

Logan skrev:
Det bliver bedre og bedre at være yousee-kunde...

Ja, det bliver i hvert fald mere og mere indviklet at holde styr på hvem der kan få og ikke kan få et YouSee-produkt. Hvis YouSee selv skulle løbe sur i det, kan man jo  spørge os i forummet.

Det er en god grund til at beholde sit gamle internet abonnement, når musik ikke længere er en del Yousee Plus, så ender det nok med jeg opsiger mit Plus abonnement, da 99 kr. er for meget for film og serier, start forfra og arkiv er jo en del af tv abonnementet, samtidig sparer man en formue i strøm til boksen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

nkjnkj skrev:
Det er en god grund til at beholde sit gamle internet abonnement, når musik ikke længere er en del Yousee Plus, så ender det nok med jeg opsiger mit Plus abonnement, da 99 kr. er for meget for film og serier, start forfra og arkiv er jo en del af tv abonnementet, samtidig sparer man en formue i strøm til boksen.

Forstår ikke helt, hvad du mener. Kunder, der har fået YouSee Plus før 25.08.2015, har jo netop adgang til musik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)