Lydufald

• Bruger
  • 16 kommentarer
De sidste par dage er jeg begyndt at få irriterende regelmæssige lyd udfald på diverse kanaler, ser lige nu Discovery HD, har kørt modtager test hvor signalet er på 49 og uden fejl på nær test 29 som viser 0 og fejl. Har ikke haft det problem før og jeg har ikke ændret på mit setup.
Bor i 7000 Fredericia.

Venlig hilsen
Rune

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

runekc skrev:
De sidste par dage er jeg begyndt at få irriterende regelmæssige lyd udfald på diverse kanaler, ser lige nu Discovery HD, har kørt modtager test hvor signalet er på 49 og uden fejl på nær test 29 som viser 0 og fejl. Har ikke haft det problem før og jeg har ikke ændret på mit setup.
Bor i 7000 Fredericia.

Venlig hilsen
Rune

Går ud fra, at du bruger en Samsung boks fra YouSee. 29 bruges ikke og der har altid været "fejl" på den.

Hej, ja det er en Samsung boks 3126 :)

Omdømme 3

Badge +3
Hvilken software er der på din boks? Findes således: Menu/Indstillinger/Information/Boks-status.

Mener det er 2.617, er ikke lige hjemme så er ikke helt sikker
Omdømme 3

Badge +3
Huskede du rigtigt?

Jeg oplever også disse omtalte lydudfald. Kører med testsoftwaren på yousee boksen. Men oplever IKKE lydudfaldene når jeg bruger tuneren i mit Samsung Tv.
Mvh. Michael.
Omdømme 3

Badge +3
Jeg bruger også testsoftware og får lydudfald, når jeg bruger boksens SPDIF-udgang til soundbar. Bruger jeg SPDIF-udgang fra mit TV til min soundbar, er der ingen lydudfald. Udfaldene er ikke relateret til den seneste software

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)