Spørgsmål

Lydfejl på TV2 via yousee kabel-tv.

Her i dag har der været en irriterende vibrerede lyd på TV2 og pludselig har det skrattet og knaldet i højtalerne. De andre kanaler er helt ok. Det har været der før. Hvorfor skriver yousee ikke noget til deres kunder når sådan noget sker? Det skal siges at der sker på begge vore tv som er tilsluttet yousee kabel-tv, så det er heller ikke en fejl på tv'et.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ingen problemer, så enten er der ikke en fejl, at det er en intern fejl eller en lokal fejl.
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at taste din adresse ind på https://kundeservice.yousee.dk/driftsinformation
Som jeg beskriver er det på alle tv i husstanden der var/er den nævnte fejl, så jeg forstår ikke rigtig hvad superbruger radiomand mener med ingen fejl eller lokal, intern fejl. Det ville jo være meget underligt hvis mine tv samtidig fandt på at lave den samme fejl på samme tid, ikke? Det er yousee der har udstyret der leverer signalet til mit tv, sååeeh !
De havde en fejl tidligere (Sjælland var også ramt i går). Yousee hævder dog at det skulle være i orden nu.
Omdømme 7
Badge +6
Når du oplever en fejl, som ikke opleves andre steder, så kan den være lokal, eller intern. Der kan jo sagtens være en fejl i f.eks er sted i Jylland, som ikke er andre steder i landet, altså så en lokal fejl.
Er den så ikke rapporteret, så vides det ikke at den er der.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)