lyd men sort skærm.

Natten til Lørdag, lidt over 01;30 fik jeg sort skærm på mit PHILIPS SMART TV og så var det jeg tænkte, åh nej nu opdater yousee igen.Nå men jeg gik i seng og tænkte at alt ville være i orden når jeg stod op,men nej.jeg havde stadigvæk sort skærm.Jeg gjorde selvfølgelig alle de ting yousee jo alligevel beder en om at gøre.tjek alle kabler,genstarte boksen og min router.Det hjalp ikke og jeg var da også begyndt at frygte at det var mit tv der var noget galt med.men så lidt over klokken 13 lørdag kom der et billede og boksen bad mig da også om at opdater. Jeg skulle formater min harddisk(hvad den aldrig har bedt mig om før)tv boksen gjorde mig opmærksom på at nu var der opdateret ,men så fik jeg sort skærm igen.Jeg ringede til yousee teknisk afdeling.Ingen hjælp der,udover at han vil få en tekniker til at ringe til mig mandag.Heller ingen hjælp der.Han var overbevist om at det var mit tv der var noget galt med.Jeg gjorde ham opmærksom på at jeg jo havde haft billide på i kort tid før det forsvandt igen.Der var ikke noget at gøre.Nu sidder jeg her mandag uden billide på tv`et,men jeg har da lyd på.Yousee så helst at det er mit tv der er noget galt med og ikke i deres ende.Jeg købte mit tv for 2.år siden,så jeg tvivler på det er i min ende den er galt med.HVOR BLIVER HJÆLPEN AF YOUSEE. Med venlig hilsen PAX.

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvad er der gjort i form af fejlfinding.? Er det undersøgt at det ikke er er kabel problem, enten defekt eller ikke korrekt monteret, er der prøvet at se TV uden om boksen, er der prøvet med en anden signal kilde på TVet, er der prøvet på en anden tilslutning, er boksen prøvet på andet TV.
Der er ikke gjort noget for fejlfinding fra yousee og jeg kan ikke en gang bruge min fjernbetjening til mit tv eller den til boksen.Jeg kan dog godt skrue op for lyden med fjernbetjeningen til mit tv og jeg kan også godt skifte kanal på fjernbetjeningen til boksen, men ingen menu.Jeg har købt et nyt HDMI kabel, skiftet antennekabel og jo det er korrekt monteret. Jeg har også prøvet at se tv uden om boksen og jeg har også prøvet et andet signal, så som wi-fi. Jeg har ikke andre tv. Jeg vil gerne minde om, at efter sort skærm i 10 timer fik jeg jo kort et signal og boksen bad mig opdater og derefter sort skærm igen. M.V.H. PAX
Omdømme 7
Badge +6
Er der heller ikke billede når der bruges andre inputs på TVet, eller når det er uden om boksen, direkte med antenne. Eller med en anden enhed som f.eks en BD/DVD afspiller.?
Hvad mener du med anden inputs på TVet og jo jeg har prøvet direkte med antenne også BD/DVD. M.V.H. PAX
Omdømme 7
Badge +6
Der må vel være mere end en HDMI tilslutning.
På nogle TV fabrikater kan der slukkes for billedet når det bruges kun til Lyd, ved ikke om der er en sådan funktion på det fabrikat.
Hvis ikke der er, så må det, når alt andet er udelukket, være TVet det er galt med.
jo naturligvis. der er 3 HDMI indgange. jeg burde måske lige fortælle dig . Da boksen bad mig om at opdater, skrev den at jeg skulle formater min hardisk. Det har jeg aldrig set før. Jeg har selvfølgelig også tænk, at det kunne være mit TV der er noget galt med. men efter sort skærm i 10 timer fik jeg jo et signal i 5-10.min og der virkede alt som det skulle. Jeg tror simpelhen det har noget at gøre med den opdatering yousee fortog natten til Lørdag. M.V.H. PAX
Omdømme 7
Badge +6
Hvilken TV boks haves.?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8