Løsning??

Er der nogen der har været i kontakt med Yousee og fået at vide at problemerne med de forsvunde kanaler er ved at blive løst fra Deres side? Jeg synes ikke at have set eller hørt en tilbagemelding fra Dem i de diverse forum eller debatindlæg som jeg har fulgt med i. Jeg kan jo ikke selv komme igennem til kundeservice telefonisk og de har endu ikke svaret mine mails.

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du set her:  http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Driftsinformation.aspx#ml=footer_I-hjemmet_hjaelp-og-support_driftsinformation?

Jeps, har været der, men kanalerne mangler fortsat på trods af utallige forsøg på genindstilling....
... og her:  

Kaspers tråd 

Ellers prøv at følge med i de mange tråde. 

Har også prøvet Kaspers tråd....uden held....

I går lykkedes det mig efter utallige søgninger at finde de "tabte" kanaler. Juhu!
Men, men, men....tænder for fjernsynet i dag og de er væk igen: Har nu forsøgt at søge 5 genge uden at de dukker op! Grrr.....
YouSee, nu må I fandme oppe Jer og få løst dette problem!!!

adamholberg skrev:
YouSee, nu må I fandme oppe Jer og få løst dette problem!!!

Hvis du virkelig er så sikker på, det er Yousee, der har fejl i deres levering af sinal, at du ligefrem bander over dem, synes jeg du skal hente hjælp i kundeservice.  

Andre kunder kan ikke gætte på mere, som du kunne prøve, da du tilsyneladende har prøvet alle gode råd, der stå i trådene.

Håber det lykkes for Yousee at lokalisere fejlen hos dig. :D

Det lykkedes mig faktisk at komme igennem til Kundeservice for et par timer siden.
Den flinke medarbejder kunne blot konstarerer at jeg har gjort hvad jeg kunne og at der bliver arbejdet på en løsning. Men hvordan og hvornår havde han desværre ingen svar på.

Så ingen TV2, TV3 eller Kanal 5 hos mig foreløbigt!
Er glad for at læse at andre oplever manglede kanaler efter ændringerne. Er lige ved at blive skilt herhjemme. Konen mener at det er "min" fejl at tv2hd,tv3hd,k5,dk4hd mangler.
Desuden er det næsten umuligt at komme igennem telefonisk, pr mail er der 8-10 dages svartid.
Er da helt henne i hegnet med deres service
Håber Yousee læser hvad der bliver skrevet her på dette forum????
Tjek kabler (skift til HF tætte kabler) samt kabel direkte fra antenne stik til tv , desuden søg kanaler ind med information fra info kanal. fik det oplyst fra tekniker og virkede perfekt. Gjort samme hos familie , så tjek eget udstyr før i skyder på udbyder , syntes selv det er dårlig stil
Mijo: Kablerne er nye og programmerne er forsøgt indstillet efter alle foreskrifter.

Jeg vil derfor mene at udbyderen har en stor skyld i at der mangler kanaler når problemet først er opstået efter den 2. december. Inden da har der ingen problemer været.

mødte tekniker igår nede i byen. Og ALLE de fejl han havde med netop de kanaler , var fejlen som jeg beskrev. Ordet han brugte var indstråling , dvs din interne installation er banan. Nytter ikke noget at man har fint dyrt tv når man køber antenne kabel i bilka. Det er også vandværkets skyld du har vand i kælderen fordi dine vandrør er tæret op.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)