Svar

Lille minibillede - Slet kanaler over nummer 100

joern skrev:

Vilhelm skrev:
Men hvad er det for en historie du nævner om at betalingskanaler over kanalplads 100 skal slettes hvis man vil have det lille tv billede på i guiden?

Du kan se her hvilke kanaler det drejer sig om:

Minibillede og lyd af den kanal, du stod på, da du hentede EPG oversigten fra

Slet TV kanaler på 143 mhz

event SD

event HD

C more serie SD

C more hits SD

C more first SD

Dette gælder alle Samsung TV og HDD optagere

Ovennævnte er et indlæg af mich i en anden tråd.

Hej 

Mit tv har fundet to kanaler over kanalplads 100 med tv2 charlie og nu er mit lille billede forsvundet IGEN.   Jeg indlæste alle kanaler igen fordi jeg ikke kunne huske hvordan jeg skulle slette de to kanaler. 

Nu er det et hav kanaler den automatiske kanalsøgning har fundet, og nu SKAL jeg have slette dem, for jeg VIL ha' det lille billede i  Programguiden. men jeg kan simpelhen ikke huske hvor jeg gør det???

Jeg har forsøgt at findet tippet i denne tråd, men det er ikke lykkesdes. 

Nogen der lige ved det ? 

( Nummeret på mit tv står i min signatur.)

icon

Bedste svar af majah 11 maj 2015, 13:20

joern skrev:
Se her.

Tak Jørn - men dit link viser ikke noget hos mig, kun et tomt indlæg.:mansurprised:  men nu har jeg fundet ud af det. 

Klik på fjernbetjening "Smart HUB" > Kanal >

Rul op til Alle Kanaler - rul til højre forbi migrofon og  1,2,3 - Klik på yderste til højre = Rediger.

vælg kanaler der skal slettes.

OG nu virker det lille billede igen. 

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Se her.

joern skrev:
Se her.

Tak Jørn - men dit link viser ikke noget hos mig, kun et tomt indlæg.:mansurprised:  men nu har jeg fundet ud af det. 

Klik på fjernbetjening "Smart HUB" > Kanal >

Rul op til Alle Kanaler - rul til højre forbi migrofon og  1,2,3 - Klik på yderste til højre = Rediger.

vælg kanaler der skal slettes.

OG nu virker det lille billede igen. 

Omdømme 3

Badge +3
Underligt. Når jeg klikker på her kommer nedenstående side frem:

http://forum.yousee.dk/t5/TV/Mangler-du-minibillede-oppe-i-venstre-hj%C3%B8rne-i-Samsung-EPG/td-p/410/page/3

Det må have været en midlertidig fejl!! 

I mit tilfælde er man nød til at slette TV2 Charlie (kanal nummer 7) for at få billed i guiden.

Jeg har bland selv og indlæser kanaler på 111.

Det må jo være noget galt hos YouSee der gør at det kun sker når bestemte kanaler er indlæst.

Omdømme 3

Badge +3

Shintai skrev:
I mit tilfælde er man nød til at slette TV2 Charlie (kanal nummer 7) for at få billed i guiden.

Det må jo være noget galt hos YouSee der gør at det kun sker når bestemte kanaler er indlæst.

Så skulle det jo være galt med alle mærker af TV, men det er ikke tilfældet.

Shintai skrev:

Sjovt du skriver  kanalplads nummer 7, for den er er ikke ploblemer med på mit tv, men Charlie var også pludselig at finde på kanal 107 og kanal 108 (så vit jeg husker), og det var de to der var skyld i at det lille billede stod og relodede..  

Fjernede nemlig først dem og bagefter alle over kanalplads 100. 

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:

Shintai skrev:

Sjovt du skriver  kanalplads nummer 7, for den er er ikke ploblemer med på mit tv, men Charlie var også pludselig at finde på kanal 107 og kanal 108 (så vit jeg husker), og det var de to der var skyld i at det lille billede stod og relodede..  

Fjernede nemlig først dem og bagefter alle over kanalplads 100. 

Forskellen er vel, at Shintai bruger "Bland selv".

DROP YOUSEE HVIS DU HAR SAMSUNG TV

Efter YOUSEE kanalomlægning 17.05.2015, er der igen "Brok" med YOUSEE EPG på Samsung TV.

TV2 Charlie er nu flyttet til kanal 107 (Hvis du har bland selv ID=111).

DU ER DERFOR NØDT TIL AT SLETTE TV2 CHARLIE, HVIS DU VIL HAVE DIN EPG TIL AT VIRKE MED "LYD OG MINI BILLEDE".

YOUSEE GØR INGEN TING - MEN GIVER SAMSUNG SKYLDEN. :(  

Hej 

Det er min tråd og jeg synes det er utrolig dårlig stil, at skrive med store bogstaver på nettet,  :( men ud over det vil jeg sgu da godt give dig ret.  :D

to gange inden for en måned har mit tv (af sig selv) hentet de to charlie-kanaler der ligger over 100.

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:
Hej 

Det er min tråd og jeg synes det er utrolig dårlig stil, at skrive med store bogstaver på nettet,  :( men ud over det vil jeg sgu da godt give dig ret.  :D

to gange inden for en måned har mit tv (af sig selv) hentet de to charlie-kanaler der ligger over 100.

Du kan droppe, at TV'et automatisk henter kanaler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)