Spørgsmål

Leveringstid ekstrakanaler

Er der andre der har oplevet at leveringstiden på ekstrakanaler er betydeligt forlænget i forhold til tidligere? (Bemærk, jeg taler om ekstrakanaler, ikke bland-selv - bland-selv aner jeg intet om)

Før i tiden kunne jeg bestille en ekstrakanal og så havde jeg den få timer senere eller senest næste dag. Ved min seneste bestilling skulle jeg vente til 1. februar - det blev så ændret til tidligst mulige dato hvilket så var 1. januar.

Nu havde jeg lidt problemer med at få gennemført bestillingen, men jeg synes dog at kunne erindre at der et sted stod at havde man tv med kortlæser og kort eller boks med kort så ville kanalen være tilgængelig indenfor netop et par timer, og havde man boks med netgem (tror jeg det hed) så ville den være tilgængelig dagen efter (jeg formoder at det er dette netgem når det er humax-boksen)

Så, jeg undrer mig lidt :) Hvad er andres erfaringer på området?

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Extra/bland selv kanaler udskiftes som udgangspunkt den 1. i måneden hvis ændring er bestilt rettidigt, ellers bliver det den næste 1. i måneden.
F.eks en ændring bestilt nu, vil træde i kraft 1 januar.
Omdømme 3
Radiomanden skrev:

Extra/bland selv kanaler udskiftes som udgangspunkt den 1. i måneden hvis ændring er bestilt rettidigt, ellers bliver det den næste 1. i måneden.
F.eks en ændring bestilt nu, vil træde i kraft 1 januar.

Hvilket ikke er et svar på trådstarters spørgsmål. Bravo :P

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P