Spørgsmål

Ledelsen TV/Web/Ekstrakanaler

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej.
Er der nogen steder hvor man kan få fat i ledelsen indenfor TV/WEB det drejer sig om at jeg ikke kan ændre mine ekstrakanaler og har ikke kunne gøre det siden Januar. Jeg har tidligere haft kontaktet YouSee support (op mod 30 gange) Ja, har været hele vejen igennem og jeg får bare en standard besked. At det skal vi lige have kigget på. Ja, nu har I/DE haft 5-6 måneder til det, og det ER ikke blevet rettet.

Felix

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Da dette er et brugerforum, kan der ikke gøres noget med dit spørgsmål herfra. Der skal tages kontakt til You See enten kundeservice eller på deres FB væg.
Kundeservice kan ændre dine kanaler ved kontakt til dem.
Hvilket heller ikke virker.
Omdømme 7
Badge +6
Kundeservice kan godt ændre på dine extra kanaler. Fik ændret fra fast mellem til bland selv uden problemer.
Omdømme 5
Badge +3
Jeg har som skrevet andetsteds og oplevet problemer med Mit YouSee siden og kan slet ikke skifte programmer eller foretage mig ret meget !
Har lige haft kontakt med en teamleder fra YouSee kundeservice, som forklarede at "Mit YouSee" siden ikke funker som den skal. Det har ifl. ham højeste prioritet, at få dette løst.
Så må vi håbe, de får det til at virke, selv om jeg tvivler. Den har jo ikke virket særlig godt i ca. det sidste års tid.

Mvh.
Radiomanden skrev:

Kundeservice kan godt ændre på dine extra kanaler. Fik ændret fra fast mellem til bland selv uden problemer.

Hvordan kan det overhovedet være muligt at ringe ind kl 23, fordi man lige vil se et andet program/film som kommer kl23:30 samme dag - Når deres kundeservice lukker kl 20. - Det er bare ikke løsningen, den med at ringe ind. hvilket jeg også har forklaret en del YouSee medarbejder efterhånden. Jeg har haft fat i dem i kundesupport(youseemail), ringet til dem, hvor jeg er blevet stillet om af flere omgange, de har logget på for at se hvordan det opførte sig, og det samme skete for dem og det er blevet videresendt til teknikerne. Har haft fat i dem på FaceBook. Sendt billeder, osv Men jeg får en standard besked "Det skal vil lige have kigget nærmer på, men du kan ringe ind, hvis du vil have skiftet kanal" Men det er lige lidt svært at gøre kl 23, når telefonerne er lukket kl 20. Det har virket før at man kunne gøre dette online, og 5min efter er de kanaler åben. Flere medarbejder har lovet at vende tilbage, mht til en klarmelding, men det sker desværre bare ikke.
For efter at de har svaret en enkelt gang på mine/andres indlæg/beskeder, så er den ligesom lukket, hvor VI skal til at oprette en ny sag, da der ikke bliver svaret tilbage på de beskeder man sender. Og når man beder om en leder eller en person over dem, ja så. er det helt udelukket! Du/Jeg får intet svar! Det er ikke noget man kan byde ens kunder. Når jeg kigger tilbage i min opkaldslog, kan jeg se at jeg skulle have ringet ind fra November måned sidste år.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)