Spørgsmål

Kundeservice - eksekvering af ordren

For tre uger siden ringede jeg til YouSee for at opgradere min mellem pakke til en stor pakke. Jeg blev overtalt til at vælge en bland selv grundpakke med 20 valgfri kanaler oveni. Fin pris. Fin mulighed. Abonnementet skulle starte den 12. Efter 14 dages ventetid. Helt fint.

Den 13. Sætter jeg boksen til og logger ind på MitYouSee. Der står stadig registreret en mellem pakke. Dagen efter prøver jeg igen... stadig mellem pakken. Ingen bland selv. Jeg ringer til kundeservice. Svaret er at der kan gå op til 48 timer efter den 12. Ok. Jeg venter.

Mandag (den 16.) er der stadig ikke sket noget så jeg ringer igen. Her får jeg at vide at der mangler en fysisk installation som skal udføres af en tekniker. Det burde være sket den 12 så medarbejderen beklager meget og bestiller en ekspres tekniker som vil lave den fysiske kobling samme dag (mandag) eller senest dagen efter (tirsdag). Ok tænker jeg. God service - når nu det er gået galt. Jeg venter.

I dag. Torsdag. Og der er stadig ikke sket noget. Jeg ringer igen. Og får at vide af kundeservice at der ikke er nogen grund til at klage da de efter at abonnementet er trådt i kraft har 14 dage til at udføre ordren. Altså 14 oveni den ventetid på 14 dage der er fra bestilling til at det skal træde i kraft. Og her taber jeg sutten og slutter samtalen (pænt).

En uge over dato. Intet er sket. Tre opkald med vidt forskellige svar. Hvordan har jeres oplevelse været? Opfatter I (som jeg) at kundeservice taler dig efter munden for at få en positiv bedømmelse i det efterfølgende opkald (hvilken nummer to fik)?

3 Kommentarer

Jeg omlagde i midten af september. Ordren skulle effektueres d. 2/10. Og det blev den.

Når du overgår til bland selv, skal der ingen tekniker ud, før du kan se kanalerne (han kommer dog på et tidspunkt, for at lukke for mellempakken). Hele historen lyder lidt mærkelig.
Som jeg husker det, så siger de, at der kan gå til kl. 16 på dagen... men ikke flere dage efter.
Jeg undrer mig også men kan ikke gøre så meget andet end at vente. Det er meget spøjst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)