Svar

Kundeservice

Vi har nu haft yousee i mange år og når man ser generelt på den kundeservice som yousee tilbyder, kan man da kun være tilfreds, når man tænker på hvor mange opgaver de skal have styr på.

Jo vi har da også haft lidt små opgaver, men samlet set når jeg tænker tilbage er der ikke særlig mange udbydere som har den samme opfølgning og problemløsning som Yousee...

Ville bare lige sprede lidt ros til alle yousee``s medarbejdere generelt....

TAK......

icon

Bedste svar af Nikolaj 4 februar 2016, 14:40

Hej Sniper1161,

Tusind tak for dine meget varme ord - de luner på denne kolde vinterdag.

Det er altid dejligt at få ros, og jeg sørger for, at give den videre til vores medarbejdere rundt omkring, så de også kan nyde godt af den.

Vi glæder os - og er klar til - at servicere dig igen med samme grundighed, hvis det en dag bliver aktuelt :)

Ha' en dejlig dag.

Vh

Nikolaj

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Sniper1161,

Tusind tak for dine meget varme ord - de luner på denne kolde vinterdag.

Det er altid dejligt at få ros, og jeg sørger for, at give den videre til vores medarbejdere rundt omkring, så de også kan nyde godt af den.

Vi glæder os - og er klar til - at servicere dig igen med samme grundighed, hvis det en dag bliver aktuelt :)

Ha' en dejlig dag.

Vh

Nikolaj

Kunne ikke vær mere enig! Godt du har åbnet dig op omkring emnet! Vi burde alle rose medarbejdere noget mere!

Det kan godt være at mange er tilfredse med yoySee, men jeg  synes at man gang på gang møder sure og negative montører ! - Jeg er gammel radiomekaniker og kører her som freelancemontør for  et supermarked. Senest idag tirsdag d. 9/2  hvor YouSee lukker ned for det analoge signal mødte jeg en  YouSee montør

på Chr.Dalsvej i Nakskov kl. ca. 11.45. Jeg ventede i ca. 15 min. mens han talte i telefon, og til sidst rullede han vinduet ned og sagde at han havde kontor tid og hvad jeg ville ?. Jeg spurgte om YouSee ville lave kanalomlægninger i forbindelse med lukningnen af de analoge kanaler. Jeg fik svaret at de lavede omlægninger omkring den den 25/2 og han kunne ikke hjælpe med andet, og hvis jeg  ville vide mere kunne jeg gå på nettet.. Det var koldt og arrogant, og jeg forstår mere og mere at YouSee mister masser af kunder.

Det fornemmeste YouSee kan gøre er: indkalde jeres medarbejdere til et kursus i kundeservice.

I det private erhvervsliv overlever man kun på god kundepleje - og det burde YouSee overje at gøre som i det private erhvervsliv, så formindskes kundeflugten !!!!!!+

mvh. Ib Andersen

mail: musik.ib@gmail.com

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

ibmusik skrev:
Det kan godt være at mange er tilfredse med yoySee, men jeg  synes at man gang på gang møder sure og negative montører ! - Jeg er gammel radiomekaniker og kører her som freelancemontør for  et supermarked. Senest idag tirsdag d. 9/2  hvor YouSee lukker ned for det analoge signal mødte jeg en  YouSee montør

på Chr.Dalsvej i Nakskov kl. ca. 11.45. Jeg ventede i ca. 15 min. mens han talte i telefon, og til sidst rullede han vinduet ned og sagde at han havde kontor tid og hvad jeg ville ?. Jeg spurgte om YouSee ville lave kanalomlægninger i forbindelse med lukningnen af de analoge kanaler. Jeg fik svaret at de lavede omlægninger omkring den den 25/2 og han kunne ikke hjælpe med andet, og hvis jeg  ville vide mere kunne jeg gå på nettet.. Det var koldt og arrogant, og jeg forstår mere og mere at YouSee mister masser af kunder.

Det fornemmeste YouSee kan gøre er: indkalde jeres medarbejdere til et kursus i kundeservice.

I det private erhvervsliv overlever man kun på god kundepleje - og det burde YouSee overje at gøre som i det private erhvervsliv, så formindskes kundeflugten !!!!!!+

mvh. Ib Andersen

mail: musik.ib@gmail.com

Montørens arbejde består jo ikke i kundeservice i gængs forstand. Du kunne jo bare have ringet til kundeservice.

Skulle montøren begynde at svare på alle spørgsmål fra forbipasserende, ville mange blive sure over, at han ikke kunne overholde de aftalte tider hos kunder.

Jeg respekterer fuldt  ud montørernes viden og competance, men jeg kan ikke acceptere deres kundeadfærd,

YOUSEE -ER EN SERVICEVIRKSOMHED DER ER TIL FOR KUNDERNES SKYLD OG OG IKKE OMVENDT.

Uanset om du taler med en montør eller en direktør, så forventer man et reelt og høfligt svar, ingen arrogance..

Som leverandør skal man ikke tale ned til folk og tro at vi alle er bananer. Når vi kommer om et konkret sprøgsmål - så forventerbvi også et konkret svar.

mvh. Ib Andersen

Omdømme 3

Badge +3

ibmusik skrev:
Jeg respekterer fuldt  ud montørernes viden og competance, men jeg kan ikke acceptere deres kundeadfærd,

YOUSEE -ER EN SERVICEVIRKSOMHED DER ER TIL FOR KUNDERNES SKYLD OG OG IKKE OMVENDT.

Uanset om du taler med en montør eller en direktør, så forventer man et reelt og høfligt svar, ingen arrogance..

Som leverandør skal man ikke tale ned til folk og tro at vi alle er bananer. Når vi kommer om et konkret sprøgsmål - så forventerbvi også et konkret svar.

mvh. Ib Andersen

Du fik jo et svar af montøren, men den tid ,du stod og ventede på ham (15 min.), kunne du have brugt bedre.

En montør har kontortid i bilen. Den bruges bl. a. til at ringe til kunder, der har problemer med TV m. m. Det drejer sig om kunder, der først telefonisk eller pr. mail har meldt fejl.

Forestil dig, at en halv mindre by kommer direkte til montøren med spørgsmål, hvornår skulle han så få tid til sit arbejde.

På et par minutter kunde du have fået de ønskede oplysninger på nettet.

Hej

jeg har simpelthen meldt mig på her,i ønske om at blive ringet op af yousee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har skrevet mindst 5 gange at jeg gerne vil ringes op.

Kan ikke finde et sted,hvor jeg kan sende en mail til dem..

Så jeg håber at denne side bliver overvåget af en fra kundeservice.............

Omdømme 3

Badge +3

Lica skrev:
Hej

jeg har simpelthen meldt mig på her,i ønske om at blive ringet op af yousee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har skrevet mindst 5 gange at jeg gerne vil ringes op.

Kan ikke finde et sted,hvor jeg kan sende en mail til dem..

Så jeg håber at denne side bliver overvåget af en fra kundeservice.............

Prøv [b]her[/b].

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvorfor ikke bare ringe til dem, der svares hurtigt.

Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:
Hvorfor ikke bare ringe til dem, der svares hurtigt.

Det link, jeg indsatte, har også telefon m.m., så jeg er sikker på, at trådstarteren selv finder den rette løsning. ;)

Vi i gang med at hjælpe mine forældre med at få en større tv pakke, gennem deres antenne selskab som benytter sig af yousee som udbyder. Efter kontakt til antenne selskabet om at vi gerne ville have den så kaldte blandselv pakke, fik vi besked på at henvende os direkte til yousee. Kontakt med yousee hvor mine forældre bliver oprette som kunder og der bliver fortalt hvilket antenne selskab det drejer sig om,der bliver aftalt at der sendes et kort og et cam mudul så bland selv pakken kan bruges. Der skal lige tages kontakt til antenne selskabet fra yousees side, så der går nok lige nogle dage før det virker. Den kære vågne medarbejder tilbyder enda også at vi kan købe internet. Der gå et par dage så kommer pakken fra yousee. Men men... det er nu det bliver sjovt(læs det ironisk) der er nemlig kun kortet i pakken. Nå men vi må så endnu engang have fat i yousee. Det lettere sure/irriteret menneske vi får fat i påstår at det er os som ikke har bestilt et cam mudul Øh..... Hvad skal man med bland selv uden cam modul. Nå men det lykkes at forklare med arbejderen at vi skulle have et. Så går der igen nogle dage. Da cam modulet ankommer, forsøger vi at logge vi på siden hvor man skal vælge kanaler, men den er der ikke. Nå men vi ringe til yousee igen efter ca. en halv time kommer vi i gennem. Hvorfor kan vi ikke vælge bland selv kanaler på dette kunde nummer lyder spørgsmålet. Og hold nu rigtig godt fast for nu bliver det direkte morsomt (ironi igen). Jamen siger med arbejderen med lettere nedladende stemme de kan da ikke få bland selv i deres antenne forening. (vi skal snakke med 3 medarbejdere før dette opdages!!!) Ok men alligevel har yousee sendt mig udstyr til det???? Ja det kendte medarbejderen bestemt ikke noget til. Øh..... Næste spørgsmål hvordan kan man sælge folk er produkt som man kan se at der ikke kan benyttes hvis man gidder slå op på sin computer, hvilket man helt sikkert alligevel skal gøre når man opretter nye kunder.? Ja det viste vedkommende ikke noget om.Men nu står mine forældre med et cam modul de ikke kan bruge. Har igen været i kontakt med den lokale antenne forening og de påstår at de har en aftale om bland selv, men det siger yousee at de ikke har så nu står vi der. HVAD MED AT LEVERE DET PRODUKT I HAR SOLGT OS? Hvilket leder mig til de næste spørgsmål. Hvorfor skal det altid være op ad bakke at have yousee som udbyder ? Der er konstant problemer, og når man så kontakter support bliver man trukket rundt i manegen i nogle hjælpe løse og tidskrævende manøvre som tager evigheder før de er løst. Hvormeget er min tid som forbruger værd? Hvorfor ar det mig som forbruger det skal lave alt benarbejdet og selv betale, også når fejlen ligger hos jer? Vi har selv yousee som udbyder, og vi har inden for den sidste måneds tid, både haft internet bøvl og kanal bøvl, jeg vil skyde på at i vi sammen lagt i de her 3 sager har brugt i nabolaget af 10 timer på at få jer til at forstå hvad der er galt, eller rykke for det i har lovet eller rette op på fejl, som forøvrigt aldrig er jeres, men altid vores eller vores udstyr for vi er da så håbløse. Er det for at køre kunderne trætte, så i ikke får bøvl med dem, at I køre den strategi? KOM NU IND I KAMPEN OG VIS AT I ER DANMARKS FØRENDE TVUDBYDER. I stedet for at opføre jer som nogle amatør nisser.
Er der andre der slås lige så håbløds en kamp mod yousee?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Hvis Antenneforeningen påstår at der kan fås bland selv, så er det da dem der skal sørge for at du kan få det. Så henvend dig til dem. De må jo kunne levere den vare de siger de kan. Kanalerne ligger der jo, så alt andet er er bare viljen til at gøre det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)