Spørgsmål

Kortlæser i Samsung tv

Jeg har købt bland selv produkt, og i den forbindelse modtaget et kort som skal ind i tvet, jeg har købt en kortlæser, som skulle være yousee ready.

Dog modtager jeg ingen kanaler i forbindelse med min kanalsøgning hverken på 111 eller 100 eller det er løgn, jeg modtager 4 kanaler som jeg ikke har adgang til at se, jeg har haft en tekniker ude som kunne se at der ikke er noget i galt med kortet eller kabelstik.

Hans konklusion ville være at det var tv´et som der var noget galt med.
Dog undre det mig, da jeg tidligere har kunne se yousee tv grundpakke 1 på det samme fjernsyn.

Nogen der kan hjælpe mig ?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Når der søges kanaler, så søges alle kanaler ind hvad enten det det er frie kanaler eller ikke, når der søges på alle, kort og kortlæser er til for at kunne afkode de kanaler der er rettigheder til.
Er kortet monteret korrekt i kortlæser og er kortlæser korrekt monteret i TVet.?
Omdømme 7
Badge +2
Hej, jeg har et helt nyt Samsung Smart TV, men på den kan jeg ikke finde nogen kanaler, men jeg tror det er fordi jeg har en 4000 boks tilkoblet.

Men som sagt skal du finde alle kanaler, betyder ikke noget om der er Cam og Kort i...
Omdømme 7
Badge +6
Jorn-Hansen skrev:

Hej, jeg har et helt nyt Samsung Smart TV, men på den kan jeg ikke finde nogen kanaler, men jeg tror det er fordi jeg har en 4000 boks tilkoblet.

Da der jo ikke er RF gennemsløjfning på Humax boksene, så skal der jo være en seperat tilslutning til TVet.
Omdømme 6
Badge +7
Hej Mathiaskc

Der mangler løsning/bedste svar i denne tråd - fik du det løst? :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)