Svar

Kort til yousee

Badge
Hejsa jeg har et LG TV med et PCMCIA Card slot, hvad skal jeg købe før det virker på mit abbonnement udover et xtra kort,det første TV bruger Yousee Box.
icon

Bedste svar af Anna 2 oktober 2018, 13:37

Hej ErikJ

Jeg hopper lige ind en gang, da jeg kan se, at den helt rigtige løsning ikke er dukket op. :)

Multiroom-abonnement til Tv-bokse (eller Tv i flere rum), koster 99,- uanset om du har én ekstra Tv-boks eller tre.

Hvis du i stedet ønsker at bruge et Tv-kort med kortlæser, koster det første Tv-kort ingenting mens de næste kort koster 100,- i oprettelse. Dette er dog en éngangsydelse, og de koster ikke noget om måneden. Til hvert kort skal der også indkøbes en kortlæser og denne koster 299,- hvis du køber den gennem os. Køber du en kortlæser andetsteds fra, skal du sikre dig, at den er af Viacces-typen og YouSee-kompatibel.

Det, håber jeg, giver mening. :)

Anna,
YouSee Forum Team

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der bestilles et kort og kortlæser hos kundeservice. Alternativt kan der lejes en extra boks.
Badge
Tak for svaret,extra Box koster 100,- pr/mdr, kort engang udgift 100,- + kortlæser som jo er gratis
hver måned når jeg har købt den eller hvad ???
Omdømme 7
Badge +6
2 bokse koster Kr, 99/måned, kortlæser koster omkring Kr. 400, de kan fås billigere andre steder fra.

https://www.bergs.dk/dvb-c-tuner-boks-til-kabel-tv-416/neotion-yousee-dvb-c-viaccess-ci-3x-kortlaeser-8039-p11958#product-description
Omdømme 1
Badge +1
Hej ErikJ

Jeg hopper lige ind en gang, da jeg kan se, at den helt rigtige løsning ikke er dukket op. :)

Multiroom-abonnement til Tv-bokse (eller Tv i flere rum), koster 99,- uanset om du har én ekstra Tv-boks eller tre.

Hvis du i stedet ønsker at bruge et Tv-kort med kortlæser, koster det første Tv-kort ingenting mens de næste kort koster 100,- i oprettelse. Dette er dog en éngangsydelse, og de koster ikke noget om måneden. Til hvert kort skal der også indkøbes en kortlæser og denne koster 299,- hvis du køber den gennem os. Køber du en kortlæser andetsteds fra, skal du sikre dig, at den er af Viacces-typen og YouSee-kompatibel.

Det, håber jeg, giver mening. :)

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8