Spørgsmål

Kompensation

Jeres filmpakke som kompensation, ser jeg mest som et godt reklameindlæg fra jeres side, og ikke som en kompensation.
Vi kan ikke bruge det til noget som helst. Ville foretrække en reduktion som et kontantbeløb i abonnementet.
Vi har jo betalt for noget vi ikke har modtaget.

7 Kommentarer

Det kan jeg kun give dig helt ret i. Mon ikke også det var kontanter Forbrugerombudsmanden havde regnet med, da han udtalte, at det burde ske kompensation.
Mvh Henriette Holst
Omdømme 5
Badge +3
Tja, så kender vi igen det, som danmark er kendt for, vi bliver aldrig tilfredse.
Jeg synes nu det er en fin kompensation. Lidt over 3 uger med film mulighed set ift. 1 dags manglende Tv kanaler. Det synes jeg, sådan set er okay.
Hellere det end tibagebetaling af de par håndører, som 1 dags manglende programmer nok ville beløbe sig til. I øvrigt tror jeg ikke YouSee er forpligtet til nogen kompensation ved den slags uheld.

Nok om det - hovsa nu røg forbindelsen igen på alle kanaler. Tihi, så bliver det måske 2 mdr.'s Filmleje isf. :cool:

Mvh.
Ja, men nu er det jo ikke alle, der har tid lyst og lejlighed til at sidde og glo film i 3 uger. Jeg har i alt fald ikke tid og lyst til det.
Nogen betaler jo allerede for ydelsen, skal de så ikke have kompensation?
Omdømme 1
Badge
Spis nu brød til! Listeprisen for Fuldpakken er vist omkring 435 kr./måned, men mange får den væsentligt billigere gennem en antenneforening. Hvis nedbruddet varede 1 døgn (i Hovedstaden var det snarere 5-6 timer) ville kompensationen være 1/30*435 kr= 14.5 kr. Det kan vist være lige meget. Så synes jeg denne filmpakke er meget bedre også selvom jeg nok ikke selv får brugt den så meget....

/Bent
Omdømme 5
Badge +3
be skrev:

Spis nu brød til! Listeprisen for Fuldpakken er vist omkring 435 kr./måned, men mange får den væsentligt billigere gennem en antenneforening. Hvis nedbruddet varede 1 døgn (i Hovedstaden var det snarere 5-6 timer) ville kompensationen være 1/30*435 kr= 14.5 kr. Det kan vist være lige meget. Så synes jeg denne filmpakke er meget bedre også selvom jeg nok ikke selv får brugt den så meget....

/Bent

Exactly my words ! Synes det er okay kompensation. Som YouSee vist ikke en gang er forpligtet til at give. Og slet ike set i lyset af den nyelige anholdelse, der vedrører nedbrudet.

Mvh.
tak for 5 film vi har set (lejet ) og en manglende Viasat pakke vi ikke kan finde på tvet kort sagt tak for ingen ting VI SKIFTER SELSKAB .
generelt utilfreds med YOUSEE !!!!!!!
Omdømme 7
Badge +6
Filmpakken er IKKE på TV. Der er Viasat Premiere Film på plads 66 og 100. For at se Filmpakken skal der haves en TV boks, eller App til Android/iOS eller via Web TV på PC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)