Spørgsmål

Kommer film i "Film og serier" i Dolby Surround?

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 62 kommentarer
Hej Yousee.
Hvordan ser det ud mht. at tilbyde filmene i "Film og serier" i Dolby Surround Sound på Humax boksen, som i gør med lejefilm?
Mvh.
Michael Hansen, Køge.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +1
Jeg tror vist ikke at AC3 lyd er normalt til streamet indhold.
Her plejer man at benytte enten AAC eller HE-AAC, fordi at man typisk anvender MP4 som video container, fordi det også undertytter DRM beskyttelse.
Omdømme 2
Hej Per.
Tak for dit indlæg.
Jeg fik udtrykt mig forkert i mit første indlæg.
Det jeg efterlyser er, om ikke lyden på film i "Film og serier" vil komme på højde med lyden på lejefilm, nemlig Dolby Digital 5.1, og ikke Dolby Surround som jeg fik skrevet.
Jeg kan konstatere at når jeg tuner ind på lejefilm hos Yousee, så viser min surround receiver at lyden på filmene er i Dolby Digital 5.1, og det er også tydeligt at høre.
Mens lyden er noget ringere på filmene i "Film og Serier", og det er gældende på samtlige film, og surround receiveren viser at lydformatet er Dolby Surround.
Det ville være dejligt om Yousee løftede lyden i "Film og serier", da mange film også her originalt er i Dolby Digital 5.1.
Hilsen Michael.
Jeg har samme udfordring - har en youbioboks, og her er der 5.1 lyd på tv-kanalerne men ikke på cmore-indhold eller øvrigt film og serier-indhold.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)