Spørgsmål

Køb ag YS4000

• Deltager
  • 3 kommentarer
Kan man købe en YS4000 eller kan den kun lejes, og hvad koster den hvis man kan.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Humax boksene er IKKE til salg og har aldrig været det.
Og man kan heller ikke købe den andet steds. Mit problem ligger i at Yousee kun vil leje mig en til stuen, og en YS2000 til soveværelset (var den besked jeg fik da jeg ringede til kundeservice, men da man mange gange for forskellige beskeder alt efter hvem man for i røret, tager jeg ikke bare et svar for givet, når jeg syntes det lyder tåbelig). Dette betyder at jeg ikke kan få dem/boxene til at tale sammen, som jeg kan med mit Hometrio nu, hvor vi kan starte en film, se 1 time, sætte den på pause gøre os klar til natten og starte den op hvor vi var kommet inde i sengen. Eller optage en film i stuen mandag og se den i soveværelset lørdag (eller 2 måneder efter)
Omdømme 7
Badge +6
Der kan sagtens lejes flere bokse (Multiroom), men der kan kun lejes en Humax 4000, den/de øvrige vil være Humax 2000.
Humax 4000 kan arbejde sammen med App'en til Android TV OS og Samsung Tizen OS.
Du skriver at der for nuværende haves DSL.? Så kan Humax boksene i sagens natur ikke anvendes. De er kun til Kabel TV.
Ja det ved jeg godt, men problemet er at den forbindelse Yousee kan give mig via internettet kun er 9,5/0,5 ja du læste rigtigt, og det betyder at jeg har svært ved at køre 2 tv på det. Den hedder normalt 10,5/1 men de har så skruet upload lidt ned for at kunne hæve download lidt, men det er jo til at dø af grin over. Min mobil streamer næsten hurtigere trådløst (og ikke på hjemmenetværket )Jeg vil bare ikke undvære den mulighed for at kunne se tingene begge steder, for det bruger vi rigtig meget. Da vi begge er syge, og til tider bruger mange timer i sengen. Men har Yousee eneret på dem, eller er der andre der forhandler dem, eller skal de kodes hos Yousee.
Omdømme 7
Badge +6
gumsen skrev:

Men har Yousee eneret på dem, eller er der andre der forhandler dem, eller skal de kodes hos Yousee.

Yousee har eneret på YS-4000, den er specielt konstrueret til dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)