Klüt

Omdømme 4
Badge
Jeg var forhindret i at se landskampen i går kl 18, så jeg havde sat boxen til at optage revl og krat i forbindelse med landskampen. Det virkede desværre ikke.
den optog fra 17:45 til 18:15, stoppede så i 25 minutter og optog derefter de sidste 2-3 minutter af 1. halvleg, tvavisen og de første 10 minutter af 2. halvleg. Og nix weiter.
Box ys 4000 (humax med cloud).

Hmmm i aften er jeg hjemme senest 20:45

32 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Gå ind i guiden og kør tilbage til tirsdag og kampens start. Har lige prøvet og der var landskamp. 😀
Omdømme 4
Badge
@joern virker ikke. Kampen ligger ikke i arkiv. (udløber om false)
Omdømme 5
Badge +7
Ja, nu er der kun optakt tilbage. Surt. Har du prøvet direkte på DR?
Omdømme 5
Badge +7
joern skrev:

Ja, nu er der kun optakt tilbage. Surt. Har du prøvet direkte på DR?

Nej, der er den heller ikke.
Omdømme 3
Badge
Hvordan har du fået fingre i en box som yousee ikke engang selv har internt endnu ?
Omdømme 5
Badge +7
Hvilken boks mener du?
Omdømme 6
Badge +6
Den som nuber2 siger han har. Box ys 4000 humax med cloud.
Omdømme 5
Badge +7
Radiomanden skrev:

Den som nuber2 siger han har. Box ys 4000 humax med cloud.

Opdagede det ikke. Mon det er seriøst?
Omdømme 6
Badge +6
Der er lige blevet lagt et billede i denne tråd. https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/saadan-ser-den-ud-den-nye-humax-fvp-4000t-100863/index2.html#post121157
Omdømme 4
Badge
Jeps, har skam fået den, ved ikke hvorfor. Den blev aktiveret 16/10, og jeg fik den nogle dage før.
Omdømme 6
Badge +1
En eller anden hos Yousee har været lidt for hurtig med at sende dig den boks, for den er altså ikke officielt taget i brug af dem endnu og det er sikkert også derfor at den fejler med optagelse, for den forsøger på at lagre det på en cloud der heller ikke officielt er taget i brug endnu.

Den forefindes heller ikke på listen af deres egne bokse:
https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/brug-af-din-tv-boks

YSR-2000 er fortsat kun den officielle Humax boks, så optagelse ved brug af YS-4000 må du glemme, indstil at boksen officielt annonceres af Yousee selv.
Omdømme 3
Badge
Ja og det er sgu lidt underligt når yousee kundeservice og support ikke har fået fingre i den endnu.
Kundeservice kender ikke engang langeringsdato og mente at det først bliver til Januar.

Nuber2 - er det alle i jeres forening der har fået den ?
Omdømme 6
Badge +1
De er på varelageret nok begyndt at få de første af dem leveret af en fragtmand, men her har så en eller anden gut på lageret været lige lovlig hurtig nok, da vedkommende har set reservationslisten igennem og er så bare begyndt at sende dem med posten til kunderne, selv om at boksen rent faktisk ikke engang må leveres til kunderne endnu.

Yousee, stort firma hvor den ene hånd ikke altid lige ved hvad den anden gør. Så her må de oppe på kontorgangene lige tage fat i ørerne på lagerforvalteren, så der ikke sendes flere af dem ud til kunderne før tid.
En anden forklaring: Boksen er færdig, og de er så småt begyndt at sende den ud. Pressemeddelelsen kommer om et par dage (d. 6/11). :)
Omdømme 3
Badge
Logan skrev:

En anden forklaring: Boksen er færdig, og de er så småt begyndt at sende den ud. Pressemeddelelsen kommer om et par dage (d. 6/11). :)

Tror du også på Julemanden :D

De lover og lover hele tiden, men overholder aldrig de ting de siger. Og mange hos yousee siger jo at de ikke kender datoen endnu og at de ikke engang har set boxen.
Vi har jo set før, at deres supportere er de sidste, der får noget at vide. Der er håb. :cool:
Omdømme 4
Badge
Boksen fungerer ellers helt fint, det er formentlig kludder i yousee's tvguide, der har gjort at optagelsen kiksede. Jeg har optaget flere film - og faktisk også set optagelser på tv.yousee.dk.
Der er ikke den store forskel på funktionalitet i 2000 og 4000.
Ting der ikke virker endnu er bl.a. at jeg ikke kan planlægge optagelse fra tv.yousee.dk, men det kommer nok
Omdømme 3
Badge
Lige netop det med cloud optagelse og at man skulle kunne se tingene fra andre steder end boxen selv, er da en STOR forskel - nok den vi er mange der savner i den nuværende (som de jo lovede men det blev aldrig til noget)
Omdømme 4
Badge
Den største forskel er nok, at jeg ikke længere er bundet til at se optagelser på mit tv.
Det eneste jeg sådan for alvor har set ikke virke (og det er ikke noget der generer), er at film på cmore-kanalerne ikke kan optages :-)
Der er stadigvæk ikke nogen ordentlig søgemaskine (savner kategorisøgning og områdebegrænsning), og der er stadigvæk ingen ordentlige værktøjer til at rydde op i optagelser.
Har du nogle tekniske data på den - f.eks. fra systeminfo?

Antal tunere, indbygget modem, ...
Omdømme 4
Badge
det der med antal tunere er ikke så aktuelt mere, "optagelser" sker ikke i boksen. Vil tro det sker som en slags pegepinde på en samlet optagelse (for alle kunder) i skyen. Der er tilsyneladende ikke nogen begrænsninger for antal samtidige optagelser.
Den kræver ligesom forgængeren internetadgang, så der er nok ikke et modem.
4K er for nærværende disabled, men det kommer nok også :-)

Tunerne er stadig relevante. I den nuværende boks bruges de til at zappe hurtigt. Hvor hurtigt zapper denne?

Tunerne kan også bruges, hvis andre enheder i hjemmet skal se live-tv. De kan så streame fra boksen.

Det indbyggede modem ville bare være en anden måde at give boksen internet på.
Omdømme 4
Badge
]
Logan skrev:

Tunerne kan også bruges, hvis andre enheder i hjemmet skal se live-tv. De kan så streame fra boksen.

Det var lidt nyt for mig, hvordan foregår det?

Kanalskift tager ca 1 sekund med sort skærm.
Omdømme 6
Badge +6
Hvordan det hele virker kan der skrives om når boksen udkommer, den er IKKE på markedet endnu, du har fået den alt for tidligt af en ukendt årsag, så vil kender den ikke.
Der er skrevet om nogle hovedpunkter, derudover vides der ikke noget precist. Så det er for tidligt at der kan skrives noget om den.
Omdømme 3
Radiomanden skrev:

Hvordan det hele virker kan der skrives om når boksen udkommer, den er IKKE på markedet endnu, du har fået den alt for tidligt af en ukendt årsag, så vil kender den ikke.
Der er skrevet om nogle hovedpunkter, derudover vides der ikke noget precist. Så det er for tidligt at der kan skrives noget om den.

Øhhh, han har boksen, så hvorfor er det for tidligt at skrive noget om den?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)