Spørgsmål

klagecentret formular virker ikke samt andre ting

Har prøvet at skrive til yousee's klage centre, men formularen bliver ved at skrive jeg ikke har udfyldt f.eks telefonnummer ellers det noget andet, den sender ikke formularen, så prøver her... det var dette nedenunder jeg vil fortælle

Dette link virker heller ikke, måske I kan nå at ordne det inden udløb ;/ Der er 1 dag inden udløb står der på linket

http://tv.yousee.dk/medie/programserie/serie-reign-10041553/tv-2-zulu-reign-143982272 film stopper efter 10-15 minutter..

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Bananen

Velkommen til YouSee Forum :)

Forummet er et bruger til bruger forum, hvor YouSee ikke yder direkte support.

Jeg kan dog godt se at der er noget galt i forhold til det serieafsnit i arkivet som du linker til, og det skal jeg nok melde videre herfra. Desværre kan jeg ikke garantere, at vi kan nå at rette det inden rettighederne udløber :(

Du skriver at vi har en formular som ikke virker, og hvis du har mulighed for at give mig det direkte link, så skal jeg også her nok undersøge det nærmere og gå videre med det :)

God dag og god fornøjelse på forummet :)

Edit: Afsnittet virker Internet Explorer, så prøv gerne om du kan se det dér.

Vh.
Hej Kasper

Jeg helt med på dette ikke var et sted for support, og jeg havde nu heller ikke skrevet her, hvis jeg kunne skrive via klage formularen :D Men har ingen telefon, og I gider ikke viber, så jeg havde ikke ret mange andre muligheder :P
Dette var klage formularen https://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt/tv/problemer/support_kontakt/formular.aspx
Jeg har dog her undlagt at være "logget ind" det var jeg før da jeg prøvede, og den blev ved at komme op med rød skrift, at her og her skulle jeg udfylde, men som du nok kan regne ud, så havde systemet jo selv tilføjet mine oplysninger, og alligevel vil systemet ikke sende beskeden, for jeg havde ikke udfyldt en eller anden ting som systemet ikke havde/skulle/gidet aner det ikke, jeg fik bare beskeden SMUT ET ANDET STED HEN hvergang jeg trykkede på "SEND" :@ Så derfor endte jeg her :)
Men på forhånd, tak for svaret og hlælpen :)
Omdømme 5
Badge +5
Hej igen

Tak for svar og uddybningen.

Jeg har testet formularen og den virker nu - heldigvis. Så ved jeg ikke hvad der har været årsagen hos dig :(

Håber det virker næste gang. Ellers prøv at teste i anden webbrowser eller nulstil den du bruger nu, og så håber jeg ellers også, at du vil få glæde af forummet :)

Rigtig god weekend :)

Vh.
Lad være med at bruge mellemrum i tallene hvis det er derfor, den melder fejl. Brug sammenhængende nummer.
F.eks. 70704040 og ikke 70 70 40 40

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P