Spørgsmål

Kanalomlægning, 450Mhz, luk af FM, DR K i HD , Bedre HD billedopløsning er forsinket

Omdømme 4
Badge
  • Vismand
  • 1826 kommentarer
Denne ændring, der skulle starte i næste uge er forsinket til at først starte i uge 5 og slutte i uge 10.

Til orientering for alle herinde i Forum

17 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
mich skrev:

Denne ændring, der skulle starte i næste uge er forsinket til at først starte i uge 5 og slutte i uge 10.

1) Hvor er den ændring omtalt, MIch?
2) Det må jo betyde, at de datoer for omlægningen der tidligere har været fremme, nu ikke gælder. Det burde YouSee have fortalt os, der sørger for information af YouSee's tv-kunder i vores boligforening.
3) Hvornår kommer YouSee med oplysninger om de nye datoer?
C-More golf ligger på 12 Mbit/s. De er begyndt at øve sig :)
hvorfanden er mine gamle kanaler som jeg kunne se.
jeg gider sku da ikke betale for noget jeg ikke har bestilt.
få foden ud af røven nu.
mangler 3-4 kanaler
Omdømme 4
Badge
Vilhelm skrev:

mich skrev:

2) Det må jo betyde, at de datoer for omlægningen der tidligere har været fremme, nu ikke gælder. Det burde YouSee have fortalt os, der sørger for information af YouSee's tv-kunder i vores boligforening.

1. informationen er fra facebook
2. omkring datoer tidligere på hjemmesiden, jeg fejlmeldte siden, idet den var særdeles mangelfuld, siden er datoerne forsvundet helt.
3. hvornår yousee kommer med de nye datoer, det er et godt spørgsmål
Omdømme 4
Badge
Logan skrev:

C-More golf ligger på 12 Mbit/s. De er begyndt at øve sig :)

Det burde være de 20 mest sete TV kanaler, det kan cmore golf da ikke være?
Omdømme 4
Badge
mich skrev:

Vilhelm skrev:

mich skrev:

1. informationen er fra facebook
2. omkring datoer tidligere på hjemmesiden, jeg fejlmeldte siden, idet den var særdeles mangelfuld, siden er datoerne forsvundet helt.
3. hvornår yousee kommer med de nye datoer, det er et godt spørgsmål

men man kan skrive sig op her, så får man informationen. https://yousee.dk/nyhedsbrev/hold_mig_opdateret.aspx
Omdømme 3
Badge +1
Mich., jeg skrev mig op til at få information for måneder siden. Men har ikke ad den vej fået nogen information, og jeg orker ikke og gider ikke følge facebook dag efter dag.
Uden klar besked fra YouSee kan jeg ikke informere i min boligforening. Den information, jeg allerede har givet, har YouSee efterfølgende gjort ugyldig.
Omdømme 4
Badge
Vilhelm skrev:

Mich., jeg skrev mig op til at få information for måneder siden. Den information, jeg allerede har givet, har YouSee efterfølgende gjort ugyldig.

Jeg er ikke uenig med dig. Meget informtion må man læse andre steder end på de mails, Yousee sender eller ikke sender til privatkunder og til foreninger

F.eks. har jeg ikke forstået, sker der en kanalændring den dag, det hele foregår ?

Hvis der gør, så forstår jeg ikke, man har skrevet, at man allerede kan foretage en kanalsøgning
Vilhelm skrev:

mich skrev:

de har da lavet om på mine kanaler plus jeg har mistet nogle.
og det var lørdag morgen kl 2,30 Murskeen 2630 tåstrup
jeg har normalt mellem pakken.
med tv 2 charlie. 6 eren. tv 2 nyhederne 24 timer i døgnet. som jeg har mistet.
men prisen kan de godt sætte op.
jeg må kikke mig efter en anden udbyder, for nu er jeg træt af yousee.
de stjæler med hoved og røv for os fattige
Omdømme 4
Badge
50591640Mk skrev:

de har da lavet om på mine kanaler plus jeg har mistet nogle.
og det var lørdag morgen kl 2,30 Murskeen 2630 tåstrup
jeg har normalt mellem pakken.
med tv 2 charlie. 6 eren. tv 2 nyhederne 24 timer i døgnet. som jeg har mistet.
men prisen kan de godt sætte op.
jeg må kikke mig efter en anden udbyder, for nu er jeg træt af yousee.
de stjæler med hoved og røv for os fattige

Prøv at lave en ny kanalsøgning med 450 Mhz i frekvens
Det var oprindelig mening, de skulle starte fra imorgen
den står på 450. hvad var den garmle
Omdømme 4
Badge
143
nej det er stadig det samme jeg mangler kanaler som de har taget væk fra mellempakken.
men det gøre de jo hver gang de har prisstininger.
man kan heller ikke se de forskellige pakker og hvad der er i dem mere
Omdømme 4
Badge +4
Jo det kan man, Grund og Mellempakke indhold kan ses her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/kanaloversigter/mellempakken
Omdømme 4
Badge
50591640Mk skrev:

Vilhelm skrev:

mich skrev:

Hej Vilhelm

Denne nyhed har foreningerne heller ikke hørt om

https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/bade-dr2-drk-dr-ramasjang-og-dr-ultra-i-hd-fra-i-uge-5-10-yousee-kabel-tv-andring-98464
Omdømme 4
Badge
Vilhelm skrev:

Mich., jeg skrev mig op til at få information for måneder siden. Men har ikke ad den vej fået nogen information, og jeg orker ikke og gider ikke følge facebook dag efter dag.
Uden klar besked fra YouSee kan jeg ikke informere i min boligforening. Den information, jeg allerede har givet, har YouSee efterfølgende gjort ugyldig.

Men nogle foreninger med Yousee har allerede skrevet ud om DR2 HD til alle deres beboere

F.eks.

http://www.jellingnet.dk/dr2-skifter-til-hd/
http://www.hedensted-antenneforening.dk/author/mogens/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8