kanaler mangler kodet eller intet

• Deltager
  • 2 kommentarer
Det er skidt det her. For det første. Kan i ikke bare smide ansvaret fra jer med kabler dur ikke og kanal flytning på os. Vi betaler ret meget for det her. Så det er satme jeres ansvar. Gider sku ikke skulle lege elektriker i flere dage. Jeg har ikke haft nogle kanaler ud over en håndfuld banane kanaler i måneder og det koster en formue da vi har stor pakke med tilvalg. Og så kommer i NU med at tv kan være for gammelt eller ikke sat op. Finder jeg ud af det kommer i i retten med mig. Da i har brudt kontrakten uved at lave den om uden min viden. Fordivi overgår til jeres selskab betyder ikke at i kan gøre som det passer. Jeg er sur ja. For det har kostet mig tusinde kroner nu. Og i gør ikke en skid for os. Så her er mit sure opstød. Hvorfor faen kan i ikke bare få lavet det simpelt i stedet. I kan jo for banan ikke hitte ud af det her. Jeg får 211 kanaler men de er kodet eller intet signal. Og hvis det er mit tv 49" samsung plasma er i nogle tumper. Det er 4-5 år gammelt og det er slet ikke i orden. Jeg fik kontrakt på det tv opsæt. Så jeg forventer en løsning ikke en uden om forklaring jeg har gold cap stik fiber 2.2 t kabel i switch med perf overløb 0.004 htz forstyrelse og internet fungerer perfekt i samme omløb jeg ser de få kanaler jeg har perf og uden støj.
Jeres tur... go

5 Kommentarer

Hej Tinnen

Velkommen til vore forum. 

Vi er kede af at høre, at du oplever problemer med dit signal. Dette er et bruger til bruger forum og vi yder ikke direkte support her. 

I dit tilfælde vil jeg råde dig til at kontakte os via vores kontaktside, så vi kan finde ud af hvad fejlen skyldes. 

Kontakformularen finder du på følgende link: http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx

/Petar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Et Samsung plasma tv med nogle år på bagen kan mangle den rette digitale tuner til kabel-tv.

Det kan løses hvis trådstarter fortæller os fjernsynets model-betegnelse

Jeg har fundet ud af det. Men tak fordi du reagerede. Og undskyld det sure opstød. Havde roddet med det i 8 timer der så var godt gal. Det er ikke mit tv. Det kan jeg ikke tro. Så er det en skidt løsning i har fundet. Da det er fra 2010 det er et samsung plasma hd srs true sound model cpde ps42b435p2wxxe version rr12
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Det ser ud til at dit Samsung plasma tv, model PS42B435 har den rigtige kabel-tv-tuner (DVB-C M-PEG4).

Men hvad er det du har fundet ud af?

Har du brugt netværks-id 00100 ved kanalsøgning, eller hører du til en antenneforening hvor man skal bruge et særligt netværks-id?

Bruger du et godt antennekabel? Har du evt. prøvet med et andet antennekabel?

Da antenneforening overgik til yousee. Har der øjensynlig været en admin fra det der åndsvage panteradd ind over. Davi jo betalte 1 sted registrede den ikke det andet. Så da de ikke kunne finde ud af det ignorerede de den åbenbart. Hvilket resultere i en blokade fra deres side. Eneste problem. Det kan du ikke se nogen steder. Og da vi ikke fik en rygger har den ligget der siden januar. Men vi har stadig betalt. Jeg bruger nkt sat fiber 2/4 kabel og guldbelagte overgangs sikre cabler. Samme med split box. Er hifi fenatiker og el guitarist. Så jeg har på den hårde måde lært at det skal være i orden. Det koster 100kkr per meter så det håber jeg. Mit net køre også super stabilt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)