Spørgsmål

Kanaler faldet væk - Gammel Samsung boks - Søger hjælp til indstilling af frekvenser til kanalsøgning

Hej

Jeg har en ældre Samsung boks, der ikke supporteres af yousee support mere. Fungerede fint indtil igår. Nu er mange kanaler faldet ud - fungerede igår. Support siger at der er fuldpakke signal til vores adresse, men at det kan være frekvensen for signalet, der skal indstilles på og at jeg kan finde det på hjemmesiden, hvilket jeg ikke kan. Er der nogen her der kan være behjælpelig, så vi kan få alle kanalerne igennem igen?

På forhånd tak
Hilsen Gabriella

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hmm. Det sidste år eller mere har frekvensen været 450 MHz, det skulle ikke være muligt at modtage noget hvis den er stillet til den gamle.
Alle oplysninger er på hjemmesiden. https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/find-dit-netvaerksid-til-dit-tv-eller-tvboks
Mange tak - det vil jeg prøve om jeg kan finde ud af :-)
Omdømme 4
Badge +6
Hej Gabriella

Lykkedes det? :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan. Tak for at høre.
Ikke i første omgang. Det viste sig, at der var nogle filtre uden for boligen, som en tekniker kom og ordnede. Men nu kan vi ikke "se forfra". På You See afviser de jo bare - når man har en gammel Samsung - men det var ikke boksen, der gav problemet og en enkelt sød medarbejder guidede mig til at tjekke med kablet direkte i TVét - og der kom kanalerne jo så heller ikke igennem
Hilsen Gabriella

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P