Kanal5 til info på nr 4 som ikke er analog eller ?

HEJ

ÅHHH nej ikke igen, i bytter rundt og sletter alt hele tiden !

Men nu til det mest vigtige - Kanal 5 som er på c33 nu i min by skal bytte med info som er på c4 - MEN info på c4 nu er ikke en analog kanal , jeg mener mine harddisk optager + 1 tv i hjemmet har kun mpeg2/analog (ved ikke hvad forskellen er helt)  dvs p.t kan de ikke tage INFO kanalen (ja teorestisk ikek sjov kanal og optage) men kan godt kanal5, men hvad så når de bytter rundt kan vi så ikke se kanal5 mere på gammelt tv + 2 x harddiskoptagere der kun har mpeg2 (ja de kan stadig tage ca 24 kanaler mens tv i stuen med mpeg 4 kan tage 70 med yousee fuldpakke) - Kanal5 er den jeg optager mest på og ser i soveværelse - så jeg håber ikke de 3 ud af 4 apparater i vores hjem så ikke kan optage/vise kanal5 mere nu den kommer på en c4 plads som er digital ???? vi har ikke råd til at købe nyt tv + 2 optagere - det er kun 4 måneder siden vi skulle bytte rundt på kanaler og farvoritlister og geninstallere alt og vi mistede dr2 og zulu på de 3 apparater som ikek har mpeg4 - så fortæl i kloge mennesker red eller total ødelæg min dag(e) om det ikke har noget med det at gøre om at info er på c4 plads som vi ikek kan se nu !

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Den analoge version af Kanal 5 bliver hvor den er og kan selvfølgelig optages som hidtil.

Det er den diigitale version der flytter til kanalplads 4, hvis du foretager en kanalsøgning, og det kan du faktisk godt undlade indtil den årlige kanalomlægning i november).

Ok puha, men hvordan er du sikker på det ? er du fra yousee ?  og er der virkelig en årlig programomlægning igen og hvert år ??? Hvis du ved det vil i så slette flere analoge til november ? håber ikke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Nej, jeg er ikke fra YouSee. Men jeg har et grundigt kendskab til kabel-tv fra YouSee.

Hvad YouSee vil foretage til november m.h.t. kanalomlægninger og eventuel lukning af en eller flere analoge kanaler, vides ikke endnu. Det plejer YouSee at meddele i september måned.

De ændringer YouSee lidt usædvanligt har foretaget her april, angår alene digitale kanaler. De analoge kanaler fortsætter på den kanal (frekvens) de har. Fx vil Kanal 5 som analog kanal fortsat blive sendt på analog kanal 33.

Ok, men der står ingen steder det kun er digitale hd kanaler de flytter, så spændende hvordan du ved det

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

dosdesign14 skrev:
Ok, men der står ingen steder det kun er digitale hd kanaler de flytter, så spændende hvordan du ved det

Hvad spændende er der ved det. Du kunne jo også se det. Det står på kanaloversigten. Prøv selv.

Omdømme 3

Badge
YouSee kunne selvfølgelig godt have sagt at der er tale om digitale kanaler, selv om de fleste formentlig ud fra sammenhængen vil vide det.

Hvis der havde drejet sig om en analog kanal, ville YouSee givetvis have gjort opmærksom på det og fx have udtrykt det således: Den analoge version af Kanal 5 flytter til kanalplads K33 på 567,25 MHz.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)