Spørgsmål

Kan lige pludselig Ike se tv mere over min iPad, gennem jeres app???

Sker dear??

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Har du prøvet at genstarte din iPad?
Har samme problem - får beskeden:

"unable to contact service router"

Har forsøgt at genstarte iPhone 6 samt prøvet både wifi og 4g

Noget bud - eller har Yousee et problem med deres tjeneste?

Mvh
Magnus
Jeg har samme problem. Tv og film appen på Lin iPad vil heller ikke loade. Er det et generelt problem hos yousee?
Samme problem. Oplever det ofte. Nogen løsning??? Udover at skifte udbyder altså :-)
Jeg har chromecast og anvender Yousee appen. Før jul fungerede det hele bare perfekt, nu kører det simpelthen ad H til. Når man starter et program første gang står den og loader i ca 90 sek, derefter starter det valgte program op ca halvdelen af gangene, de andre gange dør appen bare og går i sort. Hvis programmet kommer i luften, ja så kører det i ca 2 min og så stopper den.
Alle andre apps kører perfekt, dvs netflix, dr og viaplay - det er kun yousee appen som stinker, og alt er opdateret og appen er reinstalleret flere gange. Måske Yousee skulle købe DR's udviklere, det kan da deres kram. Min tålmodighed er ihvertfald snart brugt op, og så bliver det en anden udbyder.
Jeg har samme problem! iPad står og snurrer og jeg kommer ikke videre i Yousee app'en. Det virker så på min telefon, men når jeg via Chromecast streamer et program, så crasher det ca. hver 10. minut. Det tager flere timer at se et program!
Omdømme 4
Badge +6
cucan skrev:

Jeg har samme problem! iPad står og snurrer og jeg kommer ikke videre i Yousee app'en. Det virker så på min telefon, men når jeg via Chromecast streamer et program, så crasher det ca. hver 10. minut. Det tager flere timer at se et program!

Hej cucan

Velkommen til YouSee Forum. :)

Jeg kunne se, at du manglede et svar, og jeg vil egentligt foreslå dig at tage fat i vores support, så vi lige kan få kigget lidt nærmere på de udfordringer, som du står med.

Hvordan de kan fanges, kan du se her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg har fejlmeldt det og blev lovet at en app udvikler ville ringe til mig. Det er endnu ikke sket og Yousee er ikke i stand til at rette problemet får jeg at vide hos kundesupport. Så fakta er jeg ikke kan anvende app'en på mine iPads. For dårligt!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)