Spørgsmål

Kan kun se gratiskanaler, selvom jeg har fuldpakke

Har fuldpakke. På det ene TV (nyt) kan jeg se det hele. På det andet (gammelt men har dvb-c tuner) kan jeg kun se gratiskanaler. Efter ny søgning ændres intet. Sorteringen er heller ikke som på det nye det nye TV. Jeg har haft en Yousee boks tilsluttet det gamle tv tidligere. Men det burde vel ikke betyde noget.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvad mener du med gratis kanaler?
Omdømme 5
Badge +7
Hej psmknudsen

Hvis du stadig mangler kanaler på dit tv, så håber jeg også at du vil uddybe. Jo mere information - des bedre chance for at få en løsning fra en anden bruger :)

Har dit tv en DVB-C MPEG4 tuner, så burde ikke opleve problemer med at se kanalerne såfremt du har indlæst kanalerne efter forskrifterne.

Guide til indlæsning af kanaler, den finder du her:
Sådan indlæser du dine tv-kanaler digitalt
Beklager at jeg først reagerer nu.
1. I flg. brochure (fra 2009) har Panasonic Viera model TX-L32G10E DVB-C og MPEG4 tuner.

2. Indlæsningen giver i autosøgningen alle TVkanaler og radiokanaler. I type skrives enten "gratis TV" (81 styk) eller "betal TV" (114 styk).

3. I vejledningen på Yousee til indlæsningsmenu står der:
Hurtig Søgning.
- Frekvens 450.
- Symbol rate 6875.
- Indtast netværks-id (tryk OK).
På skærmen står der FULD i stedet for Hurtig og i resten af felterne står der "automatisk", så jeg kan ikke indlæse frekvens, symbolrate og netværksID (der skal være 100)

3. Fuldpakke er den almindelige pakke uden ekstra køb som Yousee Plus, C-More, HBO osv.

Resultat: Det samme.
Omdømme 5
Badge +3
I en alm. Fuldpakke er alle kanalerne ukodede (gratis). Hvs. at du kun kan se de ca. 80 gratis kanaler.
Omkring kanal søgning, så vil jeg mene, at der burde være mulighed for at lave en manuel søgning på dit Panasonic tv, hvor man selv kan udfylde symbolrate, frekvens og Net ID.
Er dog ikke hel sikker, da jeg ikke ligner kender din model. (Har haft en del forsk. Panasonic modeller i løbet af de sidste mange år, hvor man godt kan.)

Mvh.
Omdømme 7
Badge +6
Passer også meget godt ind med hvad der findes i den fulde pakke der er ukodet, som TV'et vil liste op som værende gratis kanaler.
Sådan ser eks. den fulde pakke ud her hos vores antenneforening i Odense:

67 TV kanaler
18 Radio kanaler.
Total: 85 som TV'et vil finde under søgning af ukodet (gratis) kanaler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)