Spørgsmål

Kan ikke optage film

• Bruger
  • 7 kommentarer
Har nu prøvet 2 gange at optage film og boksen melder fejl når man prøver at afspille dem bagefter.
Har genstartet og resat. uden held.
kan dog godt få lov at optage serier og derefter afspille?
meget mystisk.
Nogle gode råd.

22 Kommentarer

det er den helt nye boks der er tale om
Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke oplevet på Humax 4000, der var i sidste uge et problem med en optagelse, men det var ikke et boks problem.
Var der muligt at se optagelserne på App eller Web.?
Dette er humax 4000. Og nej de virker heller ikke på app
Omdømme 7
Badge +6
Hvilke optagelser gik det galt med.?
Først en film fra TV2 og senest en fra Viaplay film
Omdømme 7
Badge +6
Ja, du skrev det var film, men ikke hvilke.
Pacific rim og dræberne fra Nibe
Omdømme 7
Badge +6
Har faktisk også optaget Pacific Rim, der er ingen problemer med at afvikle den, Dræberne fra Nibe kan du se på Viasat Film On Demand. Film/Pakker.
Manget tak for svaret. Men kan ikke rigtig bruge det. Mit problem er mere at jeg ikke kan optage end hvilke film.
Omdømme 7
Badge +6
Hvad er der yderligere problemer med.?
Problemet er mere at jeg ved 2 ud af 2 film ikke kan afspille uden den fejler. Det lover jo ikke godt for fremtiden.
Omdømme 7
Badge +6
Det du kan gøre er at se om der sker igen, og så fejlmeldes, eller du kan skrive på FB om problemet, så der kan gås videre med det.
Har også problemer med fejlen "Der skete en fejl ved indlæsning af indholdet. Prøv igen". Spritny 4K boks.

TV2 Nyhederne er ikke muligt at optage og afspille. Og så er det indhold fra ViasatFilm kanalerne, både Hits, Action og Premiere. Typisk film der allerede ligger som ondemand "Film".
Omdømme 7
Badge +6
Har lige prøvet med en god del af Viasat filmene, fordelt over nogle dage, og de kan alle optages. Hvilke kan ikke optages.?
De kan godt optages. Og de står også som optaget på Min side. De kan bare ikke afspilles fra "Alle optagelser".
For tv2 har det været fx kl 19-nyhederne de seneste to dage. Fra filmkanalerne er det Guardians vol 2, Captain fantastic, Jogn Wick 2 og The Last Dragonslayer. I praksis er alle de nævnte film er blevet tilgængelige efterfølgende ondemand. Jeg prøver bare at forstå boksens muligheder og evt. begrænsninger.
De fejler i øvrigt både i boks, på app og i winows browser.
Samme problem , men ikke altid. Nogle ok andre ikke.

Plus den holder ikke pause, kører videre med boks busy logo.

Det ville være super rart hvis man vidste hvordan boks kommunikerer med yousee, så man kunne sætte sin router op til det.

Min tanke er at det et problem i forespørgsel fra boks til yousee servere.

Og nej min router bliver ikke åbnet til hele verdenen ;) Så evt. upnp er ikke en løsning.
Vi har fået den ny 4k boks i sidste uge. Og er rigtig glad for den.
Ingen problemer med at optage via boksen.
De eneste problemer vi har, er at det ikke er muligt at optage hverken via android, mac eller ipad.
Der er sidste nye app installeret på android og ipad. Og afprøvet med browser Safari og Chrome på Mac.
Det virkede de første 2 dage efter vi fik boksen.
Omdømme 7
Badge +6
Har lige testet det, og der virker helt efter hensigten. Bruges der det samme brugernavn og log in som boksen er registret på.?
Omdømme 7
Badge +4
Michal og Rikke skrev:

De eneste problemer vi har, er at det ikke er muligt at optage hverken via android, mac eller ipad.
Der er sidste nye app installeret på android og ipad. Og afprøvet med browser Safari og Chrome på Mac.

Du skal have opdateret din profil, så er det OK. Har selv prøvet det et par gange
Omdømme 4
Badge +1
Min stopper med at virke i web tv og app ca med 1 uges mellemrum, og de kan ikke finde ud af hvorfor - og det tager dem ca 2 timer at finde ud af at få det til at virke igen.

Jeg er godt nok ved at være træt af deres lort.

Næste gang det sker, vil jeg meget seriøst overveje at opsige alt fra yousee, med alle de fejl der er og al den tid jeg skal bruge på at få det til at virke igen.
Radiomanden skrev:

Har lige testet det, og der virker helt efter hensigten. Bruges der det samme brugernavn og log in som boksen er registret på.?

mich skrev:

Michal og Rikke skrev:

Du skal have opdateret din profil, så er det OK. Har selv prøvet det et par gange

Radiomanden:
Ja det er det samme der bliver brugt. Det har også virket.

mich:
Er det yousee der skal opdateret vores profil?
Så jeg skriver har det jo virket før.

Sjovt nok her til aften fik jeg meddelelsen 451 x-pvr da jeg var ved og planlægge optagelser på selve boksen.
Jeg vælger selv de udsendelser der skal optages, ellers kommer der både genudsendelser og andre tildligere afsnit med.
Det er CSI: NY på kanal 5 jeg vil optager. Kunne vælge 169, 170, 171, 172 og 173 da jeg vælger 174 får jeg beskeden "Det er desværre ikke muligt at optage 'CSI: NY' 451 x-pvr"

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)