Spørgsmål

Kan ikke finde månedens premiere film Borg

Jeg har netop modtaget en mail om at månedens Yousee Premiere film Borg er klar - men jeg kan ikke finde den under lejefilm -> Premiere hvor den ifølge beskrivelsen skulle være. Jeg kan finde den et andet sted - men her skal jeg betale og det var vel ikke lige meningen. Nogen der ved hvordan det hænger sammen ?

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er den allerførste film der ligge under Lejefilm. Gratis med TV boks, eller You See More Premiere.
Det kan jeg ikke lige se i min yousee app. Jeg kan søge filmen Borg frem men aå skal jeg lejde den - se vedhæftede skærmdump.
Omdømme 7
Badge +6
Ligger som det ses som første film i Lejefilm.

Den ligger ikke der på vores yousee app der kører på en Ipad. Nå det nytter nok heller ikke noget alligevel for vores appltv kan ikke modtage airplay fra yousee app’ en. Fra øvrige apps fungerer det fint. Er det bare yousee der er noget shit....
Omdømme 7
Badge +6
Billedet er fra TV boksen, som tidligere nævnt skal haves for at kunne få Premiere, kan også som nævnt fås med You See More.
Jeg har den heller ikke på tv (via boks). Jeg har tidligere kunne se premierefilm.
Jeg kan godt få den frem på pc.
Jeg havde samme problem med Borg filmen og nu med Gratis Maj måned Premiere film fra Yousee,der er heller ingen Mens vi lever film,kun hvis jeg vil betale 49 kr.
SKOD
Omdømme 7
Badge +6
Hvad ses den på.? Har den liggende som første film på TV boks og på App.
Den skulle ses på Yousee`s TV-boks,og den ligger ikke bland premierer film,kan finde den under danske film,men som lejefilm til 49 Kr.
Omdømme 7
Badge +6
Har du prøvet med en genstart.?
Har prøvet genstart samt søgning efter opdatering,men uden resultat
Omdømme 7
Badge +6
Den er der, så du må e.v.t kontakte teknisk support.

Ja,har skrevet til dem om problemet,så håber der kommer en løsning på det,:)og eller tak for råd og vejledning

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)