kampsport

Hej. Vi er ikke tilfredse med at der ikke er boksning/kampsport på nogle af de kanaler vi har. Vi har den store pakke og kunne se boksning før. Det kan da ikke passe at vi skal have "Kanal-Digital" for vi har haft kapel-tv i over 20 år.

Vi venter på svar om problemet

Mvh. Fam Hørdum, Ikast

19 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
M. h. t. boksning plejer det da nok at være der f.eks. på Viasat (TV3+, TV3 Sport 1 og 2). Men der er jo ikke lige sæson nu.

Det er jo lodret forkert. Yousee has samlet al kampsport på viaplay fighting, noget jeg også er voldsomt utilfreds med. For det første koster det ekstra 199,- pr. md., for det andet er det kun en internet service (streaming). Denne information kan læses på Viasats hjemmeside, hvor det står klart formuleret. Det er en svinestreg uden lige. Det ser også ud til at kampsport er forsvundet fra Eurosport, så det har Viasat sikkert også lagt sin klamme hånd på.

Omdømme 3

Badge +3

poul51 skrev:
Det er jo lodret forkert. Yousee has samlet al kampsport på viaplay fighting, noget jeg også er voldsomt utilfreds med. For det første koster det ekstra 199,- pr. md., for det andet er det kun en internet service (streaming). Denne information kan læses på Viasats hjemmeside, hvor det står klart formuleret. Det er en svinestreg uden lige. Det ser også ud til at kampsport er forsvundet fra Eurosport, så det har Viasat sikkert også lagt sin klamme hånd på.

Bemærk venligst, at jeg alene skriver boksning. I sæsonen er der Fight Night (boksning) på TV3+.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Her på forummet kan der ikke gøres noget ved det, vi kan ikke ændre noget, det er kun You See der kan det, så det er dem der skal skrives til. Brugere hjælper brugere her, der kan ikke gøres noget ved hvad der sendes/ikke sendes.

Ok med svarene, men har You See en e-mail adr. man kan skrive til, for hvis man ringer er der ikke et øje der ved beskred om noget som helst.

joern skrev:

poul51 skrev:

Bemærk venligst, at jeg alene skriver boksning. I sæsonen er der Fight Night (boksning) på TV3+.

Ja, men det er jo ingenting mod hvad der var før. Fight Night, hvor tit er det? 2 gange om året? Hvad med boksning fra England, fra Tyskland, nattekampe fra USA? UFC, MMA osv? Det er altsammen VÆK, sendes kun på det nye viaplay fighting. Det er også længe siden der har været noget på Eurosport. Ca. 1/3 af min interesse flade på TV er fjernet i eet hug, det er virkelig en skandale.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Futtehund123 skrev:
Ok med svarene, men har You See en e-mail adr. man kan skrive til, for hvis man ringer er der ikke et øje der ved beskred om noget som helst.

Der kan skrives til dem på deres FB væg.

ok , tak

Jeg kan da oplyse dig, at der forrige lørdag aften var en kamp med Artthur Abraham, spm da ikke blev sendt nogen steder anden end på RTL, som vi heller ikke kan se uden kort mere

Omdømme 3

Badge +3

Futtehund123 skrev:
Jeg kan da oplyse dig, at der forrige lørdag aften var en kamp med Artthur Abraham, spm da ikke blev sendt nogen steder anden end på RTL, som vi heller ikke kan se uden kort mere

Ikke forstået. Jeg kan da godt se RTL uden kort. Er på plads 94.

Omdømme 3

Badge +3
 RTL er en kanal i Grundpakken, så den kan alle se.

Sory, jeg huskede forkert for det var SAT 1, og der VAR der boksning

Sory, jeg huskede forkert, den var på SAT1. Men der VAR beksning

Omdømme 3

Badge +3

Futtehund123 skrev:
Sory, jeg huskede forkert, den var på SAT1. Men der VAR beksning

Du kan købe SAT1 for 10 kr./md. Kræver kort eller ny boks.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis man har så snævert et ønske som kampsport, bør man nok tage affære selv og streame noget kampsport fra nettet.

Vi har den store TV pakke og synes, at der er få gode film. Vi streamer derfor en masse film (og andet) fra flere steder. Omkring 75% af vores "flow TV" forbrug er blevet erstattet af streaming. Noget kan vores TV klare med en app. Andet hentes på en mobil enhed og Chromecastes til vores store TV skærm.

Tak for svaret. Det var mere for at sige til et andet indlæg , at der er boksning. Ni er det jo ikke helt spec. Tysk Boksning der er det mest spændende, men tak alligevek

Tak for dit svar, som er "vollaspyk" fo4r os, der er 70-76 år. Så det må vi jo nok have fat i en ung i familien tilat forstå. Det hele var nok lidtr nemmere i "gamle dage" uden alle disse fine ord og teknik som vi knapt kan følge med til

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Min mor på 85 er nu godt med på noderne, men hun har også en flink søn, som hjælper hende :D

ja det må så være dig og godt for det. Vi har da også smart-fone og PC med det kniber alligevel. God dag til dig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)